"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. október 18., hétfő

"Nagy gondban""" tökösróka

 Bár ennél ,soha ne lenne nagyobb gondom, most mégis napok óta a  gondolataim az új kézimunkám körül forog..Azt hinné az ember, ha van szin minta, hogy piros, ,halvány szürke, erősebb szürke, sárga narancs  zöld több változata, csak benyúlsz a dobozba és kiveszed...és meg van oldva minden...ÁÁÁÁ de nem igy van, annyi árnyalat van, minden színnél..Napok óta  csak az üres anyag előtt ültem, és hezitáltam melyik is az a szín, amelyik jó lehet...sokra nem mentem vele.Be kell látnom, ez nekem nem megy, ha nincsenek meg a  színek számai,én nem boldogulok, hogy csak kivállogatom a színeket, talán ezért is nem szeretek fonalakt összeszedni.Lehet hogy az anyagot sem jól választottam ki, de most  nem ez a főbibi... jó  színeket szedtem össze-e.Hallovénra akartam elkészíteni, de már most biztos hogy idénre nem készül el, majd inkább jövőre.Hála a segitségnek, hogy tovább tudok  haladni, ami még mindig nagyon lassan megy.




kicsit korábban megirt  bejegyzés, a mentésbe pihent... Persze haladtam a himzéssel is, ha nem is sokat...
Végül is kész ... keretezés után mutatom,Mosva, vasalva...Nekem nagyon tetszik


4 megjegyzés:

  1. Az elejét olvasva már írni akartam, hogy nem fogod te ezt feladni. Nagyon várom a fotót!

    VálaszTörlés
  2. Amit eddig látni már az is tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Én is így vagyok, hogy színkód nélkül nehezen boldogulok. Ritán van olyan, hogy teljesen más színekkel varrom ki, mint ahogy a képen van, de az nem ilyen kötött minta mint a Tied. Kíváncsian várom a kész képet :)

    VálaszTörlés