"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. október 28., csütörtök

Hajócsipke.

 Mostanában kettő  kis kézimunka is készült,. Az  elsőt, csak úgy készítettem, régi minta, többször is elkészült, annyi hogy ez is 20-as Anchorral csomóztam, nekem sokkal nehezebb, mint amiket előbb csináltam, ez a cérna vastagság nekem vékony már...A másik a hópihe ,úgyszintén régi darab,nem is tudom, hányszor készítettem el, itt is a  cérna vékonysága adta a munkát meg...Jolimama felhivása a facén, hogy akinek van kedve csatlakozzon a hópihe készitéséhez...Egyre nezézkesebb a kezem, igy ezek a munkák is nehezebben készülnek el...Fotózáskor vettem észre egy helyen rontottam, már sem vágni sem bontani már nem akartam, tervezem hogy újra elkészítem, remélhetőleg hibátlanul...Nem tudom hogy állja meg a fenyőfán a helyét, és sem lakkozni, sem keményíteni nem szándékozom, elveszti a légiességét ha keményítve van az én szemembe...Most még levasalva sincs...

A tervező maradt el, azt még majd pótlom...






2 megjegyzés: