"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. október 30., szombat

illatpárna,azt gondolom...

 Idén valahogy elmaradtak az apróságok, illatpárnák készítése, azt hiszem , talán elment a kedvem az egésztől.Minta annyi hogy száz évig is elég lenne.

Ez a tökös minta annyira megtetszett, mégse varrtam ki az egész mintát, peddig látom hiányzik belőle..Sokáig kutakodtam, hallovénasat , ami a szívemet megmozgatja kerestem, de még mindig nem .nem jött ez igazi.Minden évben elmarad, mert mindig várom a" nagyot, a húhát,ez kell nekem"



A nagy himzés terén végre eljött a "húha" ez kell nekem, mégsem annak álltam neki. mert... kell még pár  dolog hozzá.Most ugy érzem rózsaszin mérgezést kapok... nagyon tetszett a minta, és most  bizonytalan lettem, szép lesz e , nem nagyon kirivó lesz-e.Sosem szoktam belekapni azonnal, abba ami megtetszik.

 


Más téren is hezitálok... ez amugy is nagyon nagy falat lesz, 220x 220xszem.Minden fotom, albumokba van, kiváncsi vagyok megnézhetem... bármikor, és nem kell, válogatnom, hogy melyiket tegyem fel, hátha valakinek tetszik...órákig keresek linket, hogy tudjak mutatni amit szeretnék, és nincs válasz rá sem... mi értelme van... Azt gondolom most lett elég...

Én is csak olvasni nézek be mint a többiek, bár olvasok is alig vannak...Majd jövök, valamikor...

Köszönöm a figyelmet...

nyilnak a kaktuszaim...


6 megjegyzés:

  1. Aranyos a kis illatpárna! Én mindig csak a tervezéséig jutok el. Se a szemem, se a kezem nem szereti már ezeket az aprólékos munkákat.
    Nekem nem lenne sok a rózsaszín, de a végén majd meglátjuk. Kíváncsivá tettél! Jó munkát és sok örömet hozzá!
    Nálad már karácsonyt éreznek a kaktuszok. Szépségesek!

    VálaszTörlés
  2. Lehet azért nem érzem hiányosnak a tökös mintát mert nem ismerem az egészet, de nekem tetszik.
    Tudom elkeserít, hogy nem nagyon kommentelik/kommenteljük a munkádat, de nagyon hiányoznának, ha nem olvashatnám őket.
    Nekem a karácsonyi kaktuszokkal mindig bajom van, volt olyan , hogy húsvétkor virágzott, volt, hogy semmikor, már meguntam a velük való kínlódást.

    VálaszTörlés
  3. Ez meg kimaradt. Nem védeni akarom magunkat, de a közelmúltban írtam a bejegyzésedhez, és azóta sem jelent meg az oldaladon, valahol az éterben elveszett. Pedig mindig visszanézem, és akkor azt jelezte elküldte a rendszer.

    VálaszTörlés
  4. Szép a hímzésed de a virágod is csodás! Egyszer volt nekem is ilyen kaktuszom de elég érzékeny nem bírta sokáig a bérházban:)

    VálaszTörlés
  5. Rengeteget gondolkozom én is , mit , és miért is írok , de azután csak leírom, mert jó visszaolvasni , és ez csak egy napló, mivel is töltjük a napjainkat, mi érdekeset látunk, mit tanultunk, mi foglalkoztatott éppen akkor . Én azt mondom, ne hezitálj, csak írd le szépen ide a mindennapjaidat , mint eddig . Aki eddig olvasta , az hiányolná , akit pedig nem érdekelt , azzal nem érdemes foglalkoznod . Mi --itt sokan várjuk az újabb munkákról a gondolataidat , a szép képeidet , és a csodás virágaidat ! Jaj, elárulod , hogyan növesztettél bimbókat a karácsonyi kaktuszra ? és már több mint egy hónapja próbálom a 12 óra világos, 12 sötét bimbóztatást , de eddig semmi :-(

    VálaszTörlés
  6. Vera legalább olvasnak. Az elrepülő kommentek nagyon bosszantók.

    VálaszTörlés