"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. március 24., csütörtök

készülőben....

 Még az összeállítás  várat magára, még nem vettem elő a gyöngyöket... Ez a horgolás egy "közöshorgolásaink csoportba" zajlott.Kicsit fázis késésben vagyok, de nem jelent semmit...Igazából egy békegalamb lenne,nálam a színek mások...Nem is gondoltam, hogy aránylag ilyen könnyű lesz elkészíteni, egyszer régen horgoltam már, de sokkal nagyobb volt a galamb és nem ez a minta volt a gyerekeim szerint az lamantin volt. jobban hasonlított rá, mint madárra... vagy szerintem engem ugrattak.A szíven  gondolkodtam, mert első pillanatba nehéznek tűnt, féltem hogy nem lesz egyforma a két oldal...de ahogy látszik, nagyon kis helyeske lett és egyforma...a csőr saját elképzelésés a szárny, szárnyak is mert mind más... lett...

ééééééééés közben megjött a tavasz is... hogy nekem semmi nem tetszik... persze kell a meleg és az eső... de az nagyon..és ha már madaras bejegyzés, akkor pont ide való a rigó.Rengeteg van, van egy kis beteges, eltört lábú, féloldalas, de a miénk mert a sátorba érzi jól magát... Nagy harc megy a fészekrakás terén, ki hol rakjon fészket.Reggel olyan nagy cirkusz volt kint, hogy a cica is inkább bejött... mert félt tőlük...





kis csokor virág...







egyy kis napozás kint  és bent...


köszönöm a figyelmet...

8 megjegyzés:

  1. Már látszik Cicán, hogy öregszik egyemmeg! :-)
    Szépek a virágaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban látszik hogy öreg már, de reméljük, hogy még sokáig velünk marad...

      Törlés
  2. Kíváncsian várom az összeszerelt madaradat! Azok a szívek már így is nagyon aranyosak.
    Szépek a virágaid, már az igazi tavaszt mutatják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most már kész van... csak a gyöngyök hiányoztak...
      Nagyon szeretem ezeket a kis figurákat horgolni, igaz csak a könnyűeket csinálom

      Törlés
  3. Nagyon jók a szívek , és a galambra is kíváncsi vagyok . A kismadár igazi otthonra talált Nálatok , úgy hiszem .A virágaid Anya kiskrtjét juttatják eszembe, hogy mennyire szerette nézegetni, melyik virág mikor bontja ki a szírmait .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyára a lányod is szépeket készít... Lehet nagyon kedvelni az amigurumikat.Már megérte, hogy fotoztam a virágokat, kevéske van, de azokat szivesen megmutatom!

      Törlés
  4. Your hearts are perfect,
    Beautiful photos of your garden and your cat

    VálaszTörlés