"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. március 31., csütörtök

Kirándulás.Dombai tó

 Dombai tóról...https://www.pecsvarad.hu/varosunk/dombay-to

Jó idő lévén egy kis kirándulásra készültünk, mert kell a mozgás,a  levegő.Nekem ezek a kirándulások, bármennyire is szeretem, nagyon fárasztó és sajnos nehezemre is esik, de próbálkozom...Van egy kis link is lehet róla olvasni...Az emlékeimbe valahogy máskép él, de olyan régen voltunk itt, jó lehet, másra gondoltam... vagy igazából nem tudom... vagy nyáron jártunk erre....Egy biztos, nagy átalakitások vannak, szépül, ,látszik hogy van gazdája...Jó volt látni, milyen tiszta, gondozott az egész terület,alig volt most látogató, hiába a szép idő, mikor feltámadt a szél, hideg, kellemetlen idő volt...Azért végig mentünk a sétányon, a fotók beszéljenek...



sok teknős... napoztak... de csak ezen az oldalon, ide sütött a nap.


rengeteg hal... horgászni tilos...


valószinű, itt bal oldalt  látható  épület félesség, majd kiszolgáló egység lesz, még nincs kész, maga az épület sem, a fű már el volt vetve, feste a szemetesek, padok...
igazából még mindig pihen a természet, itt-ott látszik hogy erőlködik...



gyönyörűséges fa, virágba borult ezen az oldalon...

elég homályos, de a viz nagyon mozgott, rengeteg nagy hal volt itt... azért látszik...


panoráma kép....

Köszönöm a figyelemet, ezzel a kirándulással nem volt vége utunknak, mert ha megyünk... akkor megyünk...egy újabb beszámoló .. majd a következő bejegyzésben...

7 megjegyzés:

  1. Cuki teknősök és milyen sok hal van, persze azért van sok mert tilos horgászni. :-) Vagy ez természetvédelmi terület lesz? Ki kell mozdulni, mert kell a levegő, a mozgás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... nem tudom, természetvédelmi terület e... nem láttam táblát.sok nyaraló van, az biztos

      Törlés
  2. Úgy szeretem nézegetni a képeidet , olyan klasszak . Mindig elhatározom, legközelebb , ha megyünk, én is megpróbálok mindent lefényképezni , de nagyon béna , félképeket sikerül csak csinálnom .Így csak megélem a kirándulásainkat . Mert muszáj kicsit kimozdulni néha , menni, és mindenféle szépséggel feltöltődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági.Peddig mikor feltettem a bejegyzést, apának mondtam is, teljesen felesleges, hogy bármit is csinálok, vagy irok.Majd talán ha ezeket is elfelejtem, visszaolvasva eszembe jutnak történetek...pláne ha eszembe jut majd, hogy van blogom..Minden viccet félretéve,ha magamnak irnám és csak én látnám a blomat,, talán ne
      Egyébként rengeteg képet készítek,imádok fotózni nagy szanáláson megy át... mert alig teszek már fel,...Van mappám ott csak nyűlnek a képek.

      Törlés
    2. Ági lemaradt vagy törlődött a befejező mondat talán nem zavarna ennyira, ez a nagy csend...

      Törlés
  3. Úgy örülök mikor kirándultok, mert tudom mennyire kiszellőzteti az ember agyát mindenféle rossz gondolattól, érzéstől.
    Jó látni ezeket, mert nem ismeri az ember, olyan keveset láttam tavaly nyáron Pécsből és környékéből, igazán megérdemelne még egy utat arrafelé.
    Ölellek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...AAAA olyan sok mindent nem láttam a közelembe se... nem jártam én sehova... csak mindig a munka..ha meg nem dolgoztam, aludtam, mert máskép nem birtam... az iramot, és csak azt vettem észre... hogy jéééé... hogy megöregedtem... hova lettek az évek?Pont tegnap mondta a fiam, hogy anya mindig csak dolgoztál, és azért nem vetted észre, hogy elszállt az idő... és olyan igaza van...Érdemes erre kirándulni, sok szép van a környéken is...

      Törlés