"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. március 14., hétfő

Új projekt előtt.

 Mint elöző bejegyzésemben írtam, alig vártam már hogy túl legyek a rózsa hímzésén, mert már ez a himzés előtt ez a mostani projektem lett volna a befutó...Mindvégig ezen motoszkált az agyam... DE... ott volt a de...Anyag keresgélésben voltam, mikor is ajándékba kaptam anyagot, hogy próbáljam ki, mert nincs  szüksége rá...ha még sem jó, akkor még mindig vehetek...Itt is nagyon köszönöm az anyagot...Varrtam már 28as anyagra,nagyon szép bármelyik minta rajta, de a rózsa után, elszokott a szemem,ettől az anyagtól, szinte nem is láttam..Kerestem egy kis mintát, ami már meg volt...első nap szinte keresgéltem hova kell ölteni..Jó hogy nem álltam neki a nagy himzésnek.Következő nap már jobb volt, mire a minta végére értem, egész jól láttam...Itt is mumus volt a kontúr, szerintem soha nem lesz kedvenc...Kész lett, most keretre vár... mert van rengeteg, de egy se jó hozzá...

Nem gondoltam....., és most úgy is tettem csak fel lazán a rózsát, ne hogy rossz érzésem legyen

hogy nagy boldogságba mutatom, és nincs hozzászólás....Nem gondoltam, hogy  lesz ennyi megjegyzés... jól meglepődtem, nagyon jól esett..Nagyon  -nagyon  köszönöm...





amikor kész lettem a rózsával, rögtön kikapcsolásnak varrtam, igaz csak géppel egy szivet, levezetésnek...levendulával... .nem is tudom, milyen jó volt vele bibelődni...és rögtön kicsit később lett egy testvére, az még nincs befejezve..





új projekt kezdete...erről majd később...

köszönöm a figyelmet.....szép hétvégét, jó pihennést...

8 megjegyzés:

  1. Jaj, de aranyos lett a kis kutyi . Én is úgy jártam, mint Te , csak emlékezetből öltögettem a 35 countos anyagon , mert eleinte nem láttam , hová is kell a következő öltést bökni . De azután belejön az ember.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ügye? csak nem tudni, rókus e vagy kutyi... de most már mindegy is...
      húúúú
      emlékezetből ölteni? nem semmi...A 16os is nehezen megy és csak kis egyszerű miták... a 18as meg ép csak pár öltés, mert nem látom... és a szememet nem is akarom tönkre vágni...Megszenvedtem vele, igy csak azt varrom amit látok rendesen...

      Törlés
  2. Itt filózok, hogy kiskutya vagy egy dundi róka? :D mondjuk akármelyik is, aranyos :)

    Tetszik a lila szívecskés illatpárna, azt sem tudom mikor varrtam ilyeneket, talán vagy két éve karácsonyi ajándékként jó párat ...elveszett valahol a kreatív énem (is) így most a tiedben gyönyörködöm mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem tudtam, hogy tulajdonkép mi, de mivel vöröses igy eleve rókának gondoltam...Én másnál voltam kiakadva, és mikor kész lett a minta akkor jöttem rá...annyira elnéztem, ránézek mosolyognom kell, mennyire nem láttam a mintát... de a lényeg hogy kész,és aranyos szerintem.
      Teljesen megértelek, ami az elveszett kreativ énedet illeti..Sokszor vagyok igy .. Lassan megint kezdödik a mászkálás, hol ide, hol oda...
      Szerencsém, hogy ezek a kézimunkák, kikapcsolnak, feltöltenek...

      Törlés
  3. Én is itt vagyok, mindig leskelődöm ha van időm. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csipike nagyon köszönöm.én szoktam nézelődni nálad.köszi hogy itt vagy!

      Törlés
  4. Nagyon cuki az a kis róka!
    Az illatpárnádat megcsodálom, irigykedem, de olyan nehezen kezdek hozzá, pedig lenne hozzá alapanyagom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KöszönömA róka dicséretét... bizony nem vagyok vele elégedett, nagyon nehéz volt az összeállítás,pont azért mert túl töltöttem...és szerintem nem az az igazi puha hogy "jaj de jó simogatni hatása van"..Ami az illatpárnákat illeti bizony én is igy vagyok... mindig sok volt talonba, ha kell csak elő kell venni..Most soha nincs kész... mintha sajnálnám rá az időt.. vagy a készítését!Szóval megértelek hogy nehéz hozzá kezdeni... de vedd magad rá... mert öröm utána hogy milyen szép...

      Törlés