"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. március 8., kedd

rózsa...

 Már többször is írtam, hogy megbántam hogy neki álltam egyáltalán...Hirtelen ötletből jött, holott már meg volt a következő projekt, de valamiért máskép döntöttem... vagyis tudom... mert azt reméltem hogy a régi fonalakat el tudom használni, mert ezt a márkát már nem akarom használni...Végül is, mégsem tudtam a meglévő fonalakat elhasználni, mert annyira nem passzolt a megadott színekhez, viszont rengeteg fonalat vettem, egyesével, nehogy több rózsaszinem legyen mint volt...Rosace fonalakat használok már...ez kicsit vékonyabb mint a régi puppetsem,...ennek az ára jobb mint a DMCé .Hiába ez a piszkos anyagiak...A lényeg hogy kész lett , 4 hónap alatt.Sokat segített, teljesen lekötött, bár sokszor ugy éreztem, hogy nagyon unalmas... de hajtott a kiváncsiság, is hogy milyen lesz...

Nos párnának képzeltem a mérete miatt, de nincs hova tennem, igy egyenlőre várok... A méretei 220x220, azaz  48400 xszem, elvileg 14 aida, de nem az igazi a mérete, kicsit nagyobb..Így 41 centi cirka....Mosás után már teljesen megváltozott a véleményem, mert igy az összhatás nagyon tetszik...és igen.................... ezért választottam...Amikor kész lett, nagy kő esett le  rólam ,és gyorsan varrtam egy szivet levendulával töltve... levezetőnek...

köszönöm, ha végig olvastál,kicsit hosszúra sikeredett az írásom..









14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! A szírmok fodrozódása annyira jó, hogy legszívesebben beleszimatolnék :) Szerintem karakteres kép lenne belőle a falon. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Én még ilyen nagy méretet sose hímeztem, csak gobelint. Igaz mostanában még kicsire sem volt időm.

    VálaszTörlés
  3. Vera, ez szenzációs! Gyönyörű! Ahogy JuciKa is írta, szinte beleszimatolna az ember, annyira élethű 😍😍 mutattam a férjemnek, ő végképp nem ért hozzá, de még ő is elámult rajta☺️

    VálaszTörlés
  4. Your rose is absolutely gorgeous!

    VálaszTörlés
  5. Wau, nádherná ruža, krásna výšivka!!!

    VálaszTörlés
  6. Mint egy igazi virág --pont olyan , és ezért gondolja mindenki, hogy meg is kellene szagolni , mert olyan tökéletes . Gratulálok , a kitartásodhoz is .

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett! Csodás párna lesz. :-)

    VálaszTörlés
  8. Hű!!! Annyira élethű ez a rözsa, hogy legszívesebben megszagolnám, szinte érzem az illatát.
    Érdemes volt vele ennyit dolgozni! 😍

    VálaszTörlés
  9. Megérte a kitartást, mert csodálatos lett

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a megjegyzéseket.Ebben a csendes blogvilágban sokat számít és főleg nekem, hogy vetétek a fáradságot és megjegyzést hagytatok...

    VálaszTörlés