"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. november 8., szerda

korai...







 Napokba csapért mentünk az egyik áruházba, már teljes díszben pompázott az egyik rész, teljesen karácsony volt... Én személy szerint még korainak találom, mikor nárcisz hagymát kerestem, mig apa a csapot  keresgélte. Ez a hónap megint nem a mi hónapunk, mosogató csap, az még csak elmegy...de a mosógép.. megadta magát ..mosógéphez is külön csap, mert a régit már nem lehetett visszatenni...Meg pár kis biszbasz, ami 5000 forintnál kezdődik...(kis alkatrészek)Nyomtatót is néztük... Ár a csillagos ég.. választás nem könnyű, sok mindent kell számvetni. Gondoltuk elmegyünk egy másik áruházba valami apróságért, akkor vettem észre megnyílt a Karácsonyváros...Nem mentünk be, majd később, de a kirakat szépséges, csillogó-villogó...Tavaly is megnéztük, akkor is csak inkább nézelődők voltak.. Szájtátva lehet nézelődni.. az árak miatt is,  meg a sok szépség közt, mennyi bóvli van, csillagos áron. Kell a csillivilli a népnek!!!!

Igazából nem is tudom, érdemes -e írni.. Megint rám tört a "kinekminek".Magamnak meg nincs is kedvem írogatni...

Megint felcserélte a rendszer a képeket és az írást...Teljesen azt csinál amit akar...

Karácsonyi díszeket, fényeket  látván se jött ihlet, hogy készíteni kéne nekem is valamit, valamiket, vagy vásárlási láz törne rám , nincs meg a hangulat, az ihlet...Majd mire kell biztos megint minden a helyére kerül...

8 megjegyzés:

  1. It’s too early to get excited about Christmas!

    VálaszTörlés
  2. Mi is bementünk egyik nagy áruházba amikor a temetőjárásból jöttünk haza. Ugyanez a kép fogadott. Régen nagyon szerettem a karácsonyi előkészületeket, de most ez nagyon-nagyon korai még nekem is. Az ajándékozást mi már megoldottuk régen, így nem nyomaszt a vásárlás láza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEM SZERETEM A KARÁCSONYT, MÁR RÉG NEM ARRÓL SZÓL,, AMIRŐL KELLENE..Bocsánat a nagy betűkért.
      40 valahány évig nem is értünk rá, mindig ami csak nagyon fontos volt arra volt idő...ép csak. Tulajdon kép engem sem nyomaszt, jelképes apróság van csak...Ilyenkor mennyi felesleges ajándék termelődik sok helyen...

      Törlés
  3. Osztom a véleményedet. Teljese elvész a várakozás öröme, az adventi készülődés. Mondjuk az időjárás is besegít.
    Csak tedd fel amiket készítesz, én mindig megnézem, bár írni nem mindig szoktam. Szeretem nézni a munkáidat, a szép képeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyuékkal volt mindig a legkönnyebb, csak a gyerek kapott ajándékot, mi meg örültünk, hogy végre van pár óra ami nem munkával telik, beszélgethettünk...
      Megváltozott minden, anyu elment pont karácsony előtt pár nappal. Halmozottan nem szeretem a karácsonyt .és még sorolhatnám... Amikor az ajándék a lényeg és a többi... és nem az, hogy minél többet lehessen a család együtt

      Törlés
  4. Képzeld el, pont beszéltük a férjemmel, itt a nagy bevásárlóközpontban, a Fórumban még semmi karácsonyi díszítés nincs! Máskor ilyenkor már javában dekoráljàk a kirakatokat is az ottani üzletek, de most nyoma sincs még. Az az igazság, ebben a melegben nem is lenne hangulatom rá, abszolúte nem vagyok rákészülve. Icipicit sem🥺
    Most jó későn van az első adventi vasárnap is (dec. 3.)
    Hó nélkül nem is tud már az ember hangolódni, illetve nehezen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondod tényleg érdekes, nálunk Árkád van, az sem volt feldíszítve, ott vettük a mosógépet, semmi karácsonyi dísz nem volt még fent, nekem nem is hiányzik, tömeg volt, de inkább csak a "kajáldáknál"..Majd azért mindenkinél helyére kerül minden...

      Törlés