"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. november 10., péntek

Utoljára..

 El sem akartam hinni, hogy jó látom, hogy az igazi túlélő levélkaktuszom hozott egy kis virágot...Nem olyan szépet mint egykor, de még egyszer utoljára ebben az évben...Most sincs jó helyünk a teleltetésre, pince hiányán a volt műhelyembe kapnak helyett, tavaly több mint a háromnegyed virág nem bírta...párás, nyirkos, sötét... kaktuszok meg pláne nem szeretik..Volt gyönyörű fehér virágú is, öreg is volt, nem bírta a telet..ez csodának számít hogy így helyre jött. Muskátli is alig maradt.. és még kint minden..Késő délután telefonáltak, hogy hozzák a fát, a farakás előtt vannak a muskátlik, remélem reggel sikerül elhordani  mire jön a fa.,apának menni kellett,így a virágok maradtak..Vagy nagyon árnyék van, vagy teli erős napsütés, semmi árnyék nyáron..Így elég nehéz elhelyezni a virágokat,idén még a karácsony kaktuszaim is sínylődtek,de rendesen, és azon voltam, egyáltalán érdemes e behozni őket...Nem találtam félárnyékot... Ami megmaradt akár csak egy ág is, azon is tele bimbó...Ügye bimbózáskor már nem szabad mozgatni őket...Nos adtam még egy esélyt..ha öntözöm, az a baj, nem az...Fene se érti...Rendbe raktam őket, bekuckóztak...Azt szoktam mondani, engem sok virág nem szeret, hiába minden igyekezetem .


sajnos nem a legjobb a kép, nem tudok guggolni se hajolni
féltettem a terítőmet, így egyenlőre papír van a  cserepek alatt.. 



Kicsit-nagyon bosszantó, hogy sok mindent már csak a webáruházakban  lehet venni, ráadásul sokkal drágábban mint a boltokba, plusz a fuvar is elég húzós...

4 megjegyzés:

  1. Lovely red flower. I hope everything will survive the winter.

    VálaszTörlés
  2. Engem sem szeretnek bizonyos virágok 😞olyan régóta szeretném, ha lenne/megmaradna a phlox vagy a hortenzia pld. Már minden helyet kipróbáltam nekik, de nem igazán fejlődnek. Már letettem róluk 😞 ha megmarad jó, ha nem, nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó... nem vagyok egyedül, akit egyes virágok nem szeretnek. A phlox nálunk csak az igazi napfényes helyen marad meg, ahol kicsit árnyék van, ép csak lézeng egy-két kis ága virágja...Kiváncsi leszek, az új " virágos kertünknél" milyen lesz, már ültettem is át..

      Törlés