"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. február 6., kedd

szürkeségnek is vége...

 Szürkeség --- cica... Nem az én cicám fotója.. Annyi mindent akartam róla írni... Ma egy éve hogy elment, és még mindig hallom hogy jön... hiányzik nagyon...A helyére gondoltam, hogy varrok egy párnát, onnan az ötlet, végül is kb a terv megvan.

Tudom sokan nagyon szeretik a fonal válogatást, az anyag számolását,""aa himzésre rákészülnek" HUUU én nagyon utálom, sokszor napokig- hetekig halogatom, nekem még átváltást is kell készítenem  a fonalaknál, szóval macerás...Most is igy voltam, kiszámoltam a kockákat, többször az anyagra, azért is hagytam meg, hogy lehessen látni, minden kocka 10 legyen, mert van hogy itt is félre számolok, ezért is kell többször átszámolni. Már  a fele hímzésnél jártam, mikor fel tűnt, hogy egyik oldalnál sok anyag marad, a másiknál meg nem elég folytatni a hímzést... Fordítva kezdtem a hímzést...Így a cica egyik füle lemarad, azaz 20 kocka hiányzik. Gondoltam.. ha már ilyen ........voltam, akkor majd egy másik anyagra kihímzem a fület és összetoldom a két anyagot... hogy miért  lett  elvetélt ötlet,  ,hogy a tisztázott anyag szél elkezdett bomlani, igy aztán biztos hogy elvált volna a két anyag...Egyszer már jártam hasonlóan, de akkor egy virág bimbó maradt le, ép elkészült a madár, utána jött volna a bimbó...


120x160 xszem lett volna... 14-es aida anyag












ha kész a párna megmutatom

16 megjegyzés:

  1. It’s beautiful, you did an excellent job.

    VálaszTörlés
  2. Pont gondoltam rá, valamelyik nap ahogy megláttam a fotóját a blogodon. Elhiszem, hogy hiányzik nektek.
    Egy ilyen cicát szerezzetek, mint amit kézimunkáztál☺️ gyönyörű kis "dög" 😍 nagyon élethű. Ha te nem mondanád a hibákat, senki nem venné észre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi.. biztos nem lesz se ilyen se más milyen...sajnos.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a cicád még így is hiányos fülrésszel. Gratulálok! Azt a hibát meg csak te látod, te tudod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. maconka köszönöm.Ha teljesen kész lesz, mutatom

      Törlés
  4. Ezek szerint eltaláltam a szürkeségből, hogy a cicád emlékére készül . Nagy tervezők is készítenek úgy mintákat, hogy csak fél virág, fél polc ...... stb kerül a képre . Azt csak Te tudod, hogy a minta mit mutatott , és mit varrtál helyette. Így is emlékezel a cicádra. Amikor meghalt Misi cicám azt mondtam, én már túl öreg vagyok egy ekkora tragédiához , és nem lesz többé állat nálunk . Egy évig bírtam . Akkor a szemem elé került egy plakát -- kisállat kiállításról . Elmentünk, de a sok kitenyésztett mű állat közül egy sem akart velem haza jönni , de rájöttem, hogy mégis kész vagyok szeretni valakit, jobbá tenni az életét egy kis kóborkának . Így került hozzánk hamarosan Maszat, ennek mindjárt 16 éve. Ha felkészült lesz a szíved , biztos Te is befogadsz valakit, akivel megtaláljátok az összhangot. A himzés csodás lesz, mert tele van szeretettel !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépen írtál... köszönöm.. Nem csak azért nem akarok cicát, mert 70 körül járunk...Nem beszélve arról, magas lenne a mérce is...Más dolgok is közre játszanak..

      Törlés
  5. Nagyon helyes lett a cicád. Ha nem mondod, hogy hiányos a füle, észre sem vettem volna, akár ilyen is lehet a minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Már régóta szemeztem ezzel a cica mintával...Kell valami nagy munka, mert ha csak kicsiket csinálnék, már egy szoba tele lenne apróságokkal... tudod, egyszer "betelik" az ismerős kör kézimunka ajándékozással

      Törlés
  6. Krásna mačka, teším sa na vankúš :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Párnát terveztem... de valószínű keretbe kerül mégiscsak...mivel félő, hogy elfoszlana az anyag a fülnél...

      Törlés
  7. Nagyon cuki lett, teljesen élethű kis bolyhos kölyök macska. :-)

    VálaszTörlés