"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. július 16., kedd

14...

 Valamit kerestem , most a blogban, és akkor jött velem szembe a blog szülinap...Be kell hogy valljam, elfelejtettem... ráadásul, bőven túl is vagyok az "ünnepnapon".Visszakerestem a tavalyi évet, mert már azt elfejtettem, hányadik is  van... "Árva a virág, mint a blog"..Semmi nem változott, sőt...Annyiszor írtam írtam már a kezdetekről, most már azt sem teszem...

csendben ,és némán ünneplem...mint amilyen csendes a blog is...Köszönet aki kitartott mellettem...Aztán ballagjunk tovább...




15 megjegyzés:

  1. Vagyunk még páran biztosan. Ééés olyan jó visszanézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, jó visszakeresni, ha kell valami... Köszönöm hogy itt vagy...

      Törlés
  2. Congratulations on your anniversary. I have a white hibiscus in my garden too.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm hogy itt vagy és minden posztomra írsz

      Törlés
  3. Még itt vagyunk, jövünk, olvasunk! :-)
    Mondjuk magyar blog már alig van, más országokból több látogató van és nagyon örülök neki.
    Boldog blog szülinapot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Neked is csipike , hogy itt vagy...sajnos én is látom, hogy magyar blog alig van

      Törlés
  4. Én hűséges vagyok, jövök, olvaslak. Gyönyörű ez a mocsári hibiszkusz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. maconka köszönöm hogy itt vagy, nekem is nagyon tetszik, nagy boldogság hogy végre van bordó mocsári hibiszkusz, színesiti a kis kertemet...

      Törlés
  5. Hozzad csak még sokáig a fotóid, kézimunkaid! Ne veszítsd el a kedved, a pár hűséges olvasó is sokat jelent!!
    Ölellek 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Orsi...Nem kell mondanom, milyen nehéz leülni, és írni, amikor látod, hogy nem mozdul, nincs élet a blognál...akkor jó mikor pörög...probálkozom erősen...

      Törlés
  6. Én újra itt, bár eddig is be-be nézegettem.
    Boldog blogszülit még sokáig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó látni, hogy most itt vagy, bár többször is láthatnálak, vagy jelet hagyhatnál...köszönöm...

      Törlés
    2. Ebben a böhöm melegben nagyon nehezen szánom rá magam még az olvasásra is. Inkább fekszem. De tudod ugye?

      Törlés
  7. Boldog blogszülinapot kívánok és jó egészséget kitartást a döcögő virtuális blogvilágba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Éva...sajnos igaz elég döcögös...

      Törlés