"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. július 13., szombat

nyár van...

 Megint megfordította a sorrendet a rendszer, pont amilyen kedve van...Még ilyen meleg soha nem volt a lakásba, nehezen bírjuk...kint meg pláne... Ellene vagyok, vagyunk a légkondinak... de még lehet hogy kell...Ígérték az esőt, de csak nem jön és a lehűlés se...

Mindig szerettem volna felmászni egy ilyen szalma bálára, most már csak gondolatba, leugrani meg pláne nem .... Ifi koromba elmaradt, most meg már... egy emelő kéne hozzá...mennyivel könnyebb most az aratás, apu kaszált még ifi korába...Most igy este fele is 30 fok van...






















 szüleim kedvence volt a napraforgó, ahol virított ott megálltak, fotózkodtak...Mi is... Vázába valónak vettem, látszik milyen nagy lett, majd a madaraknak jó lesz...




10 megjegyzés:

  1. Ezt a hőséget még szabadság alatt is nehéz elviselni. Néha erre téved egy felhő, de eső az semmi. Több tálka vizet tettünk ki a madaraknak, ahogy beleöntöm a frisset már jönnek is. Ahhoz a bálához létra kellene nekem is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNa de kedvesem, manapság kijárkál létrával az uton, hogy hátha talál egy bálát, amire fel lehet mászni...Eső jól elkerült bennünket is...de ahogy láttam... hogy mindent összetört a szél a jég, az eső, ami özönviz szerű... nem is kell

      Törlés
  2. Hőség 🥵 ne is mondd, tegnap este 10 órakor akartuk kinyitni a terasz ajtót, de gyorsan bezártuk, még akkor is 30° volt ott🥵 nagyon szenvedünk mi is, pont beszéltük, olyan mintha házi őrizetben lennénk, a házban szabadon mozoghatunk, de ki nem mehetünk. Este locsolunk, de akkor is olyan fullasztó a meleg, szinte perzseli a légcsövet, ahogy lélegzetet vesz az ember.

    Kétszer másztam fel ilyen szalmabálára, legutóbb Erdélyben vagy két éve a túrás csapattal. Nem is olyan egyszerű ám! 😄
    majd bepisiltünk, olyan röhögésbe fulladt az egész, a férjem tolt fel végül a tetejére, majd ő is feltornázta magát, úgy fotóztak le minket😄 egyébként meg tényleg élmény volt.

    Gyönyörű a napraforgód, imádom 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk tetézte, hogy ép csak sötét lett, áramszünet is lett...Rögtön a "falusicsoport" életre kelt, hogy melyik utcába, van, hol nincs, mi történt....kb este 11 kor lett áram, ép jött be Ernő az udvarból, és mondta, hogy nem hiszi el, hogy ilyen sokáig tart az az indok amit mondtak az eonosok...szinte be se fejezte, mikor vissza jött az áram, Elöször azt mondták, hogy másnap reggelre lesz majd áram...Csak mellékesen mondom, csoda hogy fel vették, régebben hiába lettek hivva ha valami baj volt... Sokszor megfordul a fejembe, mennyire hülyének néznek bennünket egyébként, mert pl 1500 forint az áram, és 10 ezer a rendszerhasználati díj...Hozzáteszem, ha áramot akarsz beszereltetni, vagy valamit alakítani horror áron kell fizetni.és mint a birkák tűrünk, mig mások dőzsölnek...
      Magam elé képzeltem ahogy mászol, és a férjed alattad tol felfele... lehet mosolyogni...Mindig túl jó kislány voltam, mindig kimaradtam minden jóból...

      Törlés
    2. Gyerekkoromban nem is voltak még ilyen gurigák, inkább csak az a téglalap alakúak, azt meg nem volt nagy élmény megmászni, bár már mikor felbálázták, felmásztunk rá, nem örültek a felnőttek neki :)) úgyhogy én is csak vén fejjel tornáztam fel magam egy ilyen nagy szalmabálára, de felmennék most is, ha elém kerülne, már kitapasztaltam a technikáját :D bár így is elég nevetésre fakasztó :) de teljesen jól van ez, legalább érzek még magamban egy kis életet, úgyis egyre jobban hanyatlok, sok év van már mögöttem...

      Törlés
    3. jujj, nem téglalap, inkább téglatest, na :D

      Törlés
    4. Jó lesz ha megirod már, hogy mennyi a" sok év mögöttem"

      Törlés
    5. Hát... öööö... Sok, hidd el 😄

      Törlés