"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. január 6., hétfő

Az idei első...

Szilveszterkor készült...A megadott színekkel, nekem mégis kicsit sötétnek tűnt...A minta a pinteresten található
...Kimostam, vasaltam,de csak nem tudtam nyugodni, igy  rá is dolgoztam  a szívecskére...Elég kemény anyag, jól megizzasztót, mert csak nem akart az anyag bent maradni a "vályatba",mire sikerült, addigra már a szélét is kihúztam, nem úgy állt ahogy kell, és a másik oldal jött ki...Na de legyőztem.....Azt hiszem ezt még sokat kell gyakorolni.A zsinór meg eltakarja hibáit...Valahogy a masinikra nem érzek rá...Nem tetszik, valamiért nem sikerül szépre, ahogy én szeretném...Erre szokták  kérdezni, mások, hogy vállaható e....Szerintem igen...Majd ha több készül, bizonyára jobb is lesz...Köszönöm a figyelmet....Mindenkinek jó munkakezdést kívánok az új évbe....







💓💓💓💓💓

  Már későn jöttem rá, egy keveset el is dobtam... ennyi fonal véget hozztam össze...

                                                                    💔💔

hiába tetszi ez a fény...


Erikám fagyottan...

13 megjegyzés:

  1. Közhelyet tudok írni, "gyakorlat teszi a mestert" teljesen jó már a szív. Sok szép munkád lesz az idén úgy látom :) Evrica pedig gyönyörű, fagyottan is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igaz..és mindenre...A múltkori könnyebb volt, anyag, szív ugyan az...de most mégis az anyag megmakacsolta magát...vagy a szerszám volt a ludas, mert nem találtam a fázisceruzát, és mással oldottam meg..No de ez részletkérdés...
      Erikám sajnos amennyit nővekszik , annyit megy is tönkre belőle...Elég sok rossz ága van minden évben...Nem rég került elő egy fotó... Még Vahúr idejébe lett fotózva... ami azt jelenti hogy most kb 23-25 éves az erikám...

      Törlés
  2. bájos kis minta!

    mindig irigykedem az erica virágodra :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...Fentebb irtam, hogy hány éves...Több is volt ültetve, de csak ez maradt meg...
      Hangát is próbáltam, az mindig még az évben elment..

      Törlés
  3. Tetszik az őzike, főleg ilyen szívecskén. :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyos kis minta, szép végkifejlet.

    VálaszTörlés
  5. Tündéri lett az őzikéd!
    (Egyet én is hímeztem, még nem is mutattam. Na, majd pótolom. Könyvjelzőt szeretnék belőle, Szabó Magda Az őz ihletett engem.)

    VálaszTörlés