"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. január 10., péntek

Miért...

... nem találtam  magamra..csak nyüglődöm..Igazából száz féle problémát tudok felsorolni..Ideiglenesen másképp van a helyem ahol hímzek, nem találtam meg az igazit, vagyis megtaláltam, de kételyeim vannak.. közben keresgéltem, de csapongok, össze-vissza, hol ez tetszik hol meg  az..Valahogy mintha szétestem volna.Mikor már Apa szól, rám, hogy álljak már  neki hímezni, nagyon látványos lehetett a szenvedésem...NNa nagy nehezen találtam egy kis darab anyagot,(nem mintha apró anyagaim nem lennének) rögtön bejött,  fehér fonallal jó is lenne rá hímezni, mert az anyag kávé, vagy füst, vagy nem is tudom milyen színű, ( nekem  a föld színű anyagokról, mindig Alex jut eszembe, hogy olyan mintha az udvaron körbe hordta volna)de hogy mi lesz belőle, a jó ég tudja...
NNa jó egy pár nap alatt kész lett.,és jött az újabb szenvedésem..Régóta tetszik a pipacs, hogy miért nem tudom, de merem mondani a legrosszabb mintájú pipacs mintát  választottam..Apa és a barátnőm is mondta engedjem el az egészet...napok óta bogarászom, kész hímzés nincs róla, a bordó, a szürke, fekete színeket se lehet kivenni...Nagyon nehezen tudom feladni, de lehet hogy meg kell tennem, mert volt hogy arra ébredtem, hogy miért is nem boldogulok vele.
Nagy munkához fonalakat kell válogatni, nincs hozzá kedvem...és még nem tudom melyik legyen.,milyen anyagra legyen hímezve...
Tudom nagyobb bajom sose legyen, jó nem irtam a nyügökről,,,az is van... mint mindenkinek.


 hungarocel sziven jól mutatna, de nagyobb a himzés, mint a szív, igy egyenlőre igy marad


a minta a pinteresten található


❤❤❤❤❤
     

 pipacs kezdemény...de nem látom, valaha kirazolodik e...





                                                                          ❤❤❤❤❤
Képtelenség csapatba fotózni a cinkéket és a többi madarat, olyan nagy mozgásba vannak, kettőnél többet nem sikerül lencsevégre kapni



reggel, ahogy eléri a napsugár az ablakot...

Köszönöm a figyelmet, legyetek jók, szép hétvégét kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Szép a fehér rózsás hímzés majd csak lesz hozzá szíved is :) Legfeljebb megvarrod szív alakúra. Pipacsos meg majd elkészül, ne görcsölj rá, különben a fotók alapján úgy látom tetszenek ezek a tömött x-szemek. Neked is névnapos szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd veszek nagyobb hungarocel szívet, , mert ami van kicsi...Már két napja nem nyúltam hozzá, igaz máshoz sem...
      Köszönöm ...ma meg lesz...

      Törlés
  2. Az a fehér szép, nekem nagyon. Én sem tudok madarakat fotózni, a minap Zsebi madarat sikerült az etető alatt lencsevégre kapni.Vagy 10 felvételből egy ha sikerül.Úgy látszik a madarak már csak ilyenek, s lent vannak a kert alján, még csak nem is annyira emberhez szokottak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi cinke, rég nem járt nálunk, mégis mikor fotózni akarom, mivel közben állandóan kergetőznek is, jó ha az etetőn kettő cinke van...és sikerül lekapnom, ráadásul hiába vagyok lesben, meghallják a fényképezőgép éles hangját, abban a pillanatba minden elszáll..Kár hogy a gép hangját nem tudom levenni...Irtam, ha kell segitség irj...etető elkészitésében...

      Törlés
  3. Vera, az első etetős fotó etetőjét vettétek vagy jól emlékszem ti készítettétek? Ilyent keresek, mióta.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép a fehér hímzésed, én is kivarrtam egyszer , szerencsére találtam hozzá egy nagy hungarocell szívet.
    Én is vagyok így, hogy nem tudom mit varrjak, ez sem jó, az sem jó. Most úgy jártam, találtam egy illatpárnára varrt hóember mintát, nagyon megtetszett, hááááááááááát tegnap azt mondtam ez nem jó, már majdnem készen vagyok vele, de akkora feje van, hogy inkább kibontom. Csak úgy képről csinálom, lehet elszámoltam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is gondolná az ember, mennyi alapanyag, és mennyi más "alkatrész" kell nekünk..és biztos ép az nincs, ami akkor per pillanat kell...
      Nagyon mérges szoktam lenni... mert már a dobozokat sem tudom hova tenni, mert annyi van, tele himző fonalal, jó nem DMC, és ha kell egy szín, vagy több tuti hogy az nincs, peddig az lenne a tervem, hogy fogyon a dobozokból... de inkább szaporodik... Sokszor ezért is totojázom, mert jó nem vág földhöz pár száz forint, de amikor doboz hegyek vannak és tele fonalakkal... és nem tudom folytatni amit ép varrok, mert az a szín nincs..
      Lehet hogy tényleg olyan fej van amit varrsz?Lehet hogy attól lesz szép hogy nagy a fej...Majd mutasd meg mit himzel...

      Törlés
  5. A fehér szívecskét látva rögtön az jutott eszembe, a kevesebb sokszor több. Egyszerű fehér szín és mégis milyen gyönyörű!!

    Ezen akkorát nevettem, mert elképzeltem:D - ( nekem a föld színű anyagokról, mindig Alex jut eszembe, hogy olyan mintha az udvaron körbe hordta volna)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alex kiskorában bütyökre kötött ronggyal rohangászott, azt hordta... akkor képzeld el hogy nézhetett ki az a rongy...innen van nekem az ihletetem...sőt dagonyázott a sáros vízben, mindig előttem van..
      Ez a szív tényleg szépséges, lehet hogy fehér anyagra is el kéne készíteni... csak a szin kérdés...

      Törlés
  6. Van úgy, hogy az embernek nincsen kedve semmihez. Majd visszajön a kedved. Amúgy egyszerű és mégis nagyszerű mintát találtál. Lehet a hobby boltban kellene megnézni, hátha van nagyobb hungarocell szív is illetve lehet rá lehetne tenni szív alakú bonbonos dobozra...
    A pipacsos képen már most látszik, hogy szép lesz, majd megmutatod, hogy milyen lesz készen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen, hogy az ember hogy tud ilyen kedvetlen lenni...
      Lesz majd nagyobb szív, akkor ráteszem..
      Igérem, ha valaha kész lesz a pipacs, megmutatom... bár én nehezen mondom azt hogy feladom...

      Törlés
  7. Pokoli vacak érzés a kedvetlenség. Én most kizártam egy nagy munkával.

    VálaszTörlés