"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. január 26., vasárnap

Szív...

A sok hungarocell szívre majd sok minta kell...Gyűjtögettem... a mintákat, a szív kb 8 centi, elég kicsi, így több gondom is adódik, de majd szépen sorjában elintéződik...
A minta a pinteresten található, két szálal van hímezve, és ez maradék fonal, és puppets ...
3 napi hímzésem van benne, elég lassan ment, de ha már kész volt, gyors fürdés, száradás, vasalás,és 
ment a szívre, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy is fog kinézni.Zsinórral van körbe fogva, ragasztva.../ négy kéz kell, hogy a ragasztóból sikerüljön kiimádkozni a ragasztót, aki beletette nem gondolt arra, hogy két kezünk van csak/..A szalag még nem olyan amilyenek én szeretném, de majd a sokadiknál az is jobb lesz...A hátoldala sima kis színes anyag...
Nem tudom hogy ki hogy van vele... nekem tetszik... és nem is kicsit...
Köszönöm a figyelmet...




tél van....





19 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a kis tappancsos minta és jól mutat a szív formán szépen összeállítottad!

    VálaszTörlés
  2. Szeretni való kis szivecskét készítettél, nekem tetszik! Viszont a deres tuja és mahónia az csoda szép, különösen az utóbbi csábított el a sokszínűségével, akár a tappancsok olyan különleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm JUci!Remélem a többi szív is jó lesz, vagy inkább mutatós!

      Törlés
  3. Jópofa ez a tappancs mintás szív.
    A természet csodaszép csipkemintákat tud alkotni.
    Idén még nem csináltam deres fotókat, pedig lett volna alkalom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit.
      Ügye milyen csipkés dolgokat produkál a természet?

      Törlés
  4. Aranyosak ezek a szívek, amiket láttam már tőled, de nem tudom mire használják?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pl sosem megyek üres kézzel, sehova...Mindig van nálam, levedulaszív, vagy levendula zsák...vagy más apróság... volt hogy kis horgolt gomba, vagy pici amigurumi...Jó látni amikor örülnek az ilyen kis meglepiknek..Az ilyen szivek pl a menyemnél a szekránynyitókon van felakasztva, vagy ablakra van felakasztva, van a táskájába is. A belépő csipjén is a horgolt műtyürkém van...
      Az anyós a virágjaira akasztotta fel az ilyen kis díszeket.(lehet hogy arra gondolsz, hogy porfogó... az is igaz)

      Törlés
    2. Köszi a választ, mert ötletem sem volt, hova használnám.
      Nekem is terem sok levendula, és a rokonságban osztogatom, varrtam hozzá tüll zacskókat, de ezeket ugyebár a szekrényben akasztjuk fel.

      Törlés
    3. de ha kis szivnek, vagy kis szines zsákba teszed, még jobban fognak örülni...Egyébként a szemésznek a fodrásznak, kozmetikusnak is vittem, és jó látni, amikor magukhoz ölelik és örülnek neki...ezt nem lehet megjátszani...soha nincs itthon, mindig elfogy...Ilyen kis aprósággal is lehet örömöt szerezni

      Törlés
  5. Csodás lett a szív.! :-)
    A deres képek is szépek. Én már a tavaszt várom nagyon, hogy motyoghassak a kertben. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...a télből nekem ennyi is elég lenne...
      A napokban láttam a jácint kibújt...remélem nem fagy meg

      Törlés
  6. Serduszko super , ciekawie pokazane pozdrawiam Dusia

    VálaszTörlés
  7. Nagyon helyes a szívecske.
    Jó ötlet ez, hogy mindig van egy kis meglepi Nálad, veszem az ötletet.
    Megfeledkeztem az ígéretemről, de hamarosan küldöm a képsorozatot a masniról, ahogy én készítem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Hidd el jó ötlet ez a kis meglepi, de sok helyen megfordulsz, neked jó sokat kell készítened, sok ismerősnek fog tetszeni..és köszi a szalag bemutatást

      Törlés