"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. január 20., hétfő

Kedvenc színeimből.

Jó ötlet volt, hogy hallgattam a baráti szóra, hogy, engedjem el a pipacsot...még nem végleg, de jót tett a lelkemnek, hogy neki álltam, nekem kedvenc színeiből... egy... egy kicsit még maradjon homályba..Teljesen megnyugodott a lelkem, és nem éreztem azt a feszültséget..Talán aki nem kézimunkázik, ezeket az érzéseket nem érti, és nem érzi..mint mikor az ember rágyújt... hogy levezesse az feszkót, a félelmet, az aggodalmat...nekem olyan a kézimunka..Nem véletlen szoktam mondani, hogy engem teljesen kikapcsol,és akkor más nem létezik...Vagy ép az erdőbe sétál,és teljesen új erőre kap.és a lelke is megnyugszik..Ép ez miatt elég nagy idegesség volt rajtam, hogy ha megműtik a kezem,helyesebben az ujjam, hogy fogok kézimunkázni...

Szerencsére nem sok idő maradt a gondolkozásra aggodalmakra,hamar túl voltam rajta...még a múlt évben.Tudtam közben kézimunkázni is, ha nem is sokat...

Remélhetőleg ezt is hamar tudom mutatni, bár én nem szoktam, de hamar egy másik projektbe is belefogtam, ugyanis, egy csomag hungarocell szívet kaptam, az ajándék kötelez, hogy akitől kaptam lássa, hogy lesz kész szív is...Most csak ezt hoztam..köszönöm a figyelmet..legyetek jók...





9 megjegyzés:

  1. Vera hímezni kezdtél, kilendültél a félelemből, s szép is lesz. Ez a lenyeg, szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feszültség és idegesség volt bennem, hogy nem tudom himezni...félemem semmi kép... Ez egy hobbi... persze nekem sok mindent levezet a kézimunka...
      Köszönöm hogy írtál.

      Törlés
  2. Nem tudom miért akarták megműteni az ujjad, de nekem 10 éve akkor javasolták, amikor a kisujjam folyton zsibbadt, és nagyon fájt. Elvileg idegi eredetű, ami a gerinc idegnyomása miatt történik. Amikor ezt megtudtam, a többi beteggel is beszélgettem erről, hogy milyen eredménye van a műtétnek, és sajnos visszatér.
    Közben mindenféle gyógyszert írtak erre nekem, és fájt a fejem tőle, aluszékony voltam, és mérgemben abba hagytam az egészet, hogy nem akarok zombi lenni tőle. Mivel gerincből indul, ezért kértem beutalót masszázsra, meg úszásra legalább 15 alaklomra, hogy helyre hozassam a gerincproblémákat, és csodásan elmúlt az egész, azóta sem fáj. Utána néhány évig évente kértem a reumatológián ilyen beutalókat masszázsra és úszásra, nagyon klassz érzés volt mindig utána.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már rég túl is vagyok rajta, még dec 6-án megcsinálta az orvos...Ezt kellett, magától nem jött volna helyre, Én sem gondoltam, hogy másfélhónap múlva is fáj, nem úgy hajlik az ujjam ahogy eddig...Kis beavatkozás volt,hosszú gyógyulás...De még szerencse hogy sikerült korán megműteni, mert nekem februártól munkám van, amihez meg mindkét kezem kell...
      Volt és van gerinc próbléma is,évek óta... orvos azt mondta ha lebénulok, majd akkor műtenek...Szóval ezzel nem foglakozom... próbálok vele együtt élni, mint a többi nyavajával is...Kaptam gyógyszert, egésznap aludtam, nem tudtam tőle fent lenni.Már semmit nem szedek...
      Ahogy öregszik az ember egyre több próbléma jön elő..
      Köszönöm hogy írtál és itt vagy...

      Törlés
  3. Vannak dolgok (nem csak kézimunka) amit el kell engedni, bizonyos helyzetekben, egy idő után, újra elővenni, valószínű te sem érted majd mi volt vele a baj.
    Az öregség jön, vele a nyavalyák is, talán évek óta halasztjuk, de egyre nehezebb viselni őket.
    Jobbulást és sok kézimunkázást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben teljesen igazad van...már rajta vagyok a projekten..és könnyebb is... nem kell foggal kapaszkodni ...el kell engedni...
      Öregség meg jön...de legalább megértük...
      Köszönöm a jókivánságokat..neked is hasonlókat!!!

      Törlés
  4. Hajrá! Jól halad a valami.
    A francba! Nekem az egyik kezemen a mutató ujjam érzéketlen. Nem veszem komolyan, majd elmúlik... de ezek szerint nem biztos. Utálatosak az egészségügyi problémák, korlátozzák a lelkesedést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Bea...Nekem zsibbadni szokott az ujjam, de ez most nincs összefüggésbe a leirtakkal..és kinek nem zsibbad? szerintem ez is mindenkinek meg van már...sajnos

      Törlés
  5. Én értem, és teljesen igazad van! Tedd félre és csinálj olyat, ami jól esik! Nálam is van pár félretett, majd sorra is kerítek egyet-egyet.

    VálaszTörlés