"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. október 30., péntek

Apróságok

 Nincs időm, de egy-két xszem kell, mint egy falat kenyér...Többek közt így lettek meg ezek az illatpárnák.A tökösről már írtam. A két másik véletlen születtek meg, ugyanis ,rendelt nekem hímzőanyagot a kedves barátnőm, és azonnal ki kellett próbálni, hogy milyen is lesz rajta hímezni...Már  be is jelöltem hova kerül  majd amit hamarosan talán lesz időm elkezdeni, viszont a megmaradt kis anyag darabkára próba hímzéseket készítettem, ezek lettek a pici illatpárnák.. Sajnáltam eldobni a kész hímzéseket,  így alakult illatpárnává,...Már régóta akartam a cicásat  elkészíteni ,így most sor került rá.. Annak idején , még Edit hímezte, tőle van a minta is...

Maga a hallowent nem tartjuk, és igazából nem is érdekel, nem is lenne időm se rá, inkább csak a hímzésekből tetszik egyik másik, amit szeretnék is elkészíteni, de mindig elmarad , más kézimunka miatt.

Mielőtt elfelejteném ,jó rá varrni az anyagra 27es count zweigart

Nem tudom ki hogy van vele, szeretem az izzósorokat, ahogy világítanak, elemesek, mindegy hogy milyen formában ..Egyébként áram szünetkor is jól funkciónál...Most találtam tököset, és annyira jó színt ad...fel is tettem...hangulat javító is lehet.





felkerült a zsinór is rá.


borongós, hangulat gyilkos időbe is jól jön egy kis fény...




Köszönöm a figyelmet... Hamarosan bepótolom az elmaradásokat, van több fotó is,...

Mindenki vigyázzon magára és másokra!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a kis párnácskáid . A 27-es anyagra tényleg nagyon jó varrni , az én kedvencem is . A tökös izzó pedig fantasztikus hatású a jó meleg szobában , sajnos én még nem láttam ilyet , pedig vevő lennék rá :-) Szép napot, vigyázz magatokra !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..A karácsonyi égőket is a Pepko-ba vettük... és sokkal olcsóbb is, mint máshol,és eddig választék is volt.Kintit vagy bentit... szíveset, vagy gömböt...

      Törlés
  2. Micsoda ötlet, már a tökös izzó! Hangulatos kis zsákocskákat készítettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátran merem ajánlani, mert jó kis ajándéknak is

      Törlés
  3. Aranyos kis hímzések. Lámpa pedig meleg hangulatot csinál. Jó anyagra jól megy a hímzés, jó böködéet hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...égők"izzanak"...Alig várom hogy a nagy munkába belefogjak... A tűk is készen várnak...

      Törlés
  4. Nagyon helyesek ezek az illatpárnák! Jó ötletet adtál vele karácsonyi ajándékoknak.
    Nagyon hangulatos lett az izzósor! Előszedem őket én is, eljött az ő idejük is, kell a lelkünknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden évben a család és a barátok kapnak illatpárnás vagy szíves kis ajándékot..Sőt... kis hímzéses szütyőket is szoktam készíteni, nem akarok felesleges dolgokat venni, akkor ilyen kis hímzett szütyőbe teszem a pénzt, és ők a fára teszik és olyan szépen mutat a kis tasak... díszként működik a karácsonyfán
      Nekünk mindig van olyan izzósor ami működik a tükör köré téve, vagy csak tálba... Sokszor jó...jót tesz

      Törlés