"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. október 21., szerda

őszi...

 Idén még nem készítettem illatpárnát... pedig volt, van levendulám is... Ez a kis tök nagyon megtetszett, annak ellenére, hogy aránylag sok  szín van benne, és kevert színek is.Milyen tévedésbe esem sokszor, apró minta látván, hogy...ááá ez hamar kész...Nem olyan hamar volt...Zsinórt is képzeltem az oldalára, de most más dolgom van... ha rákerül megmutatom, de szeretem volna "gyorsan "mutatni...







ép rászállt a dongó, mikor fotózni kezdtem az oktorkémet...idén elég aprókák a virágok, de ennek is örülni kell, mert van ahol a csiga, van ahol a madarak leették, még nyílás előtt...



Köszönöm a figyelmet...

7 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy megtetszett és gyorsan el is készítetted! Szépséges! Nagyon fog örülni neki valaki!
    Az októberkéd gyönyörű! Ez egy olyan kis hálás virág, szinte egész évben pompázik, különösen ez a tarkalevelű.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett az illatpárnád. Micsoda dús októberke!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos az illatpárnád,virágod nagyon szép láttam már ilyen virágot de a nevét nem tudtam!

    VálaszTörlés
  4. Szép virág, bájos szivecske. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! (Nekem ehhez kevés a türelmem. :D)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!Fiatal koromba egy ilyen szöszöléstől, még idegesebb lettem volna, nem ám hogy megnyugtatott volna...Megfordult a kerék... most meg megnyugtat, ha leülhetek a kis kézimunkáim közé...
    Mindig eszembe jut egy nagyon jó ismerős, nálam lényegesen idősebb volt, megmutatta a fóliáit, aztán a goblenét amit ép akkor varrt...Ráadásul tűgoblen volt, hogy mit szólok hozzá, mert akkoriba még a piacon árulás közben is kötöttem.../40 éve/.Mondtam neki én biztos szétrepegetném, nemhogy varrnám kikapcsolódás gyanánt...A sarokba heverne, mert biztos hogy egy öltést sem varrnák...Ne mondjuk soha hogy SOHA, mert nem tudhatjuk, mit hoz a sors...Mindig jó szívvel gondolok rá , ráadásul ő is Vera.. volt...

    VálaszTörlés