"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. október 9., péntek

fecske

 ..ami itt marad, mert csak most lett kész...és nem tud repülni, viszont nekem nagy kedvenc a fecske is...Ez a minta is Anna Ulchitskaya keze alól került ki.16-os count anyagra készült, egész megbarátkoztam vele, és nem okozz különösebb akadályt egyenlőre a hímzése.

A sok kontúr kicsit megültetett, többször is letettem, már attól tartottam kifog rajtam...vagy a kedvem megy el.. Nem tudom megszokni, bontottam is bőven,  akkor jött egy ötlet, megpróbálok inprovizálni, ami a szárnyakra  korlátozódott., hisz a többinél még csak- csak sikerültek az öltések..

Ez a kontúr olyan, mint a kötésnél, az összeállítás.. nagyon utáltam, de  mindig megcsináltam.

A keret Pepko-ból való








Köszönöm a figyelmet..!!!! Szép hétvégét minden kedves olvasónak!

13 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett ez a madár is !

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a fecskéd.
    A kontur úgy látszik mindenkinél mumus, én is így vagyok vele,pedig nagyon szépen kiemeli a hímzést

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva! Nem mindenkinek mumus a kontúr...Nem tudom szoktál e Ördög Áginál járni.. Kontúrkirály!!!

      Törlés
  3. Szuper lett a fecske is!Látom van még hely a faladon további hí,zéseknek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Juci!!Szerintem hallottad ahogy Ernő elmutogatta hova fér még...Csak még legyen idő rá...

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! Olyan művészi!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Detti! Művészitől messze van, de mindig nagyon igyekszem

    VálaszTörlés
  6. Beautiful I love the swallow coming back every spring, when they arrive you know summer is near, unfortunately we seem to less every year.

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de szép <3 kedvet kaptam rá :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Tényleg nem nehéz a hímzés, nekem csak a kontúr volt szöszölös...

      Törlés