"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. október 3., szombat

Terítő...

 Sikerült befejeznem ..valahogy az ujjaim csak nem akartak ráállni ..Egy kicsit elvette a kedvem, hogy az utolsó sor előtti kör beállt, behúzta a többi kört, pedig még szoros sem volt, sapkának is lehetett volna hordani...Most levasaltam, Igazából nem tudom, hogy majd az állástól, újra nem -e behúzza a széleket. Most viszont így szép... szép minta..

Az utolsó kört egyik éjjel kezdtem el, mikor nem tudtam aludni, és jó pár nap után vettem észre, hogy azt amit éjjel csináltam , 6 "cakk" nem  lett jó, mert az eredeti mintánál 3 kis pikó van, én meg csak kettőt csináltam....,úgyhogy amikor végig értem, elkezdtem visszavágni, és a rosszat újra készítettem...

Nem tudom érthető voltam e..

20 centi lett, Anchor 20-as fonal és 2 hajócskával 

Ugyan fogadkoztam, hogy mostanában nem állok  neki új munkába, de egy régebbi minta szívem csücske, és már elkészítettem, csak rövidebb változatba..

Lassan a karácsonyi díszeknek is neki kell állni, ha akarom hogy legyen új változat.Nos majd az idő eldönt mindent, mire futja...

Köszönöm a figyelmet...









Minta

10 megjegyzés:

  1. Nekem ez is csodaszép! Nem szeretem így nézni a képeket, mert oda, vissza kattintásnál már el ios felejtem mit láttam előtte. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci!
      Nem tudom hogy mi az oka, én nem változtattam semmit a blogon...nem is mernék...

      Törlés
  2. A vasalás fixálja, h jól tudom.
    Csoda szép lett!
    Sajna nekem a hidegtől beálltak az ízületeim, nm meg a csipkézés :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igaz... Én minden munka fordulónál levasalom, ezt mindig szoktam is írni.. Ez a terítő viszont tényleg bekunkorodik rendesen, nem tudom olvastad e itt a Margarett azt írta, neki le kellett vágni az egész kört...Ez a minta kicsit csalafinta...Az eredeti kézimunkát ahogy elnéztem, ott is mintha látszana, hogy nem fekszik ki rendesen...Lehet hogy én láttam rosszul, de ép ezért lazábbra hagytam az íveket, de még így is behúzott ..No de a végeredmény a lényeg...Majd eldől, hogy sikeres volt a vasalás... és szépen kifekszik... vagy visszapenderedik.

      Törlés
  3. Nagyon szép mutatós terítőt készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Yes, its a lovely pattern, but unfortunately like you mine did the same on the last two rows, and cupped, now I have to cut them off and re tat it more loosely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy az egész kört behúzta és le kellett vágni ..Elég nagy méreg...

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a terítő :)

    VálaszTörlés