"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. augusztus 16., hétfő

.....kisterítő...

 A minta :Robin Perfetti

Tatting By The Bay

Nagyon tetszik a hagymakarikák miatt.Jó kis minta, már nem az első minta, hogy készítettem, de nem emlékszem, bontottam, vágtam e ennyit mint most ennél a kis terítőnél, meg még a meleg...most fehérből készült..szerintem mutatós, és szép ajándék is lehet....

A fonal :Anchor 20







most ez készül, ezt is már többször is megcsináltam, van jó pár ilyen kedvenc, ami többször is elkészül, csak más színben...Amig nézegettem, eszembe jutott, talán karácsonyi gömbre is lehetne készíteni, ha kevesebb mintával készül... kitudja... majd ha nem felejtem el, kipróbálom gömbre is...

6 megjegyzés: