"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. augusztus 11., szerda

Takaró

 Igazából már nem is tudom mikor kezdtem el... talán egy éve... terveztem, de igazából nem ilyet, de a terv és a valóság sokszor nem találkozik...Ez már a második takaró, amit elkezdtem, de az elsőnek hamar elfogyott a fonal, utána meg nem kaptam hozzá, fel is adtam, azóta is vár.. Nem is tudom, mit is  érdemes  írni róla... ha körbe horgoltam, vagy oda-vissza, akkor is magától csavaodott a fonal, igy aztán a horgolás is...Kicsit túl komoly színnek gondoltam babának,igy más fonalat is belehorgoltam, de nekem igy sem lett az igazi...Mindig azt gondom, gondoltam, majd ha nagyobb  darab lesz, kisimul...hhhhhhhhhhát nem simult ki...Másnak is voltak problémái, akkor találtam egy írást, hogy a fonás, szövés miatt fordul el a horgolás...Érdekes, mert kötöttem egy nagy csipke kendőt, már jó rég... és még soha nem csavarodott a fonal...Addig szöszöltem rajta, mire aminek szántam, már talán nem is aktuális.Most azzal vigasztalom magam, hogy leterítve akár a fűben , még hasznát lehet venni..Beletettem, szívem -lelkem, mégis csalódás a takaró...és akkor az összehorgolást még meg sem említettem...Tudom, nem szentírás minden munkát megmutatni, pláne ha nem az igazi...de én azt gondolom, ez is az én munkám... ez is én vagyok...(a baba már másfél éves..)Köszönöm, aki elolvasott...





16 megjegyzés:

  1. Lovely, and big enough for a child rather than a baby.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Vera! Ez a minta sajnos tekeredik. Én is horgoltam már kétszer ezzel a mintával és nem igazán jött be, de használható. A kép alapján bátran adhatod a babának. üdvözlettel Margó mama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy írtál kedves Margó mama...Biztos igazad van! nagyon érdekes...mert én horgoltam egy nagy nagyikockás közép részt, ami nem csavarodott el, utána kicsi nagyikockák voltak körbe, majd az egészet körbe horgoltam...A pinteresten a "horgolmányaimba" megtudod nézni a nagytakarót, az pedig bontott fonalból készült. Máskor is írjál, szívesen olvasom hozzászólásodat!

      Törlés
  3. Én még ilyen mintát nem is láttam, nagyon jó! Szerintem nyugodtan átadhatod most is a babának, tökéletes ajándék! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kismillió mintát találsz, ha beirod a keresőbe ,hogy nagyikocka...Nem tudsz választani, annyi van és az a szin kavalkád...

      Törlés
  4. Sajnálom, hogy így megszenvedtél vele és a végén mégis csalódott vagy! Nekem tetszik így is, nem veszem észre azt a hibát, ami téged bánt. A színe nagyon tetszik! Szerintem most is örülnének neki, hiszen egy ilyen jó kis pihepuha takaró mindig jól jön, és a babának is tetszene biztosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A horgolással nem szenvedtem, inkább csak a látványtól...JJa és még mindig itt van, nehezen jön össze a találkozás.

      Törlés
  5. Lehet, hogy nem babás, de neked jó szolgálatot teljesíthet. :) Nem szentírás minden munkát megmutatni? Igen, az ember nem szereti a kudarcait... Nálam is hever már hetek óta egy félbehagyott horgolás. Húúú, de mérges voltam rá negyedóráig. Bántam, hogy még fonalat is vettem hozzá. (Én a mintát okolom elsősorban.) Most kicsit örülök, hogy nem bontottam le. Lehet, hogy veszek egy mélylevegőt és saját elképzelés alapján folytatom. Én is gondolkodtam a blogbejegyzésen. Nem tudtam volna kikerülni a minta nevének beidézését, meg a róla alkotott véleményem megírását se. Aminek az a veszélye, hogy "lehúzom" és a végén harag lesz az alkotójával... Már mint ő nem veszi jó néven. (Viszonylag régi minta és kevés kész felső publikálása történt meg. Szóval nem mindegy, hogy hány pozitív vélemény fut be.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz az ember gyarló és szereti csak a jó oldalát megmutatni...és persze ez vonatkozik az elkészült munkákra is........peddigggggggg a vétésekből, a hibákból tanulunk mi is és aki olvas bennünket.Az hogy az én véleményem milyen az adott munkához, az még nem jelenti azt ,hogy a tervező nem jó mintát készítet el...sőtttt én nagyon szeretem a hajócsipkéseknél, hogy sokan megmutatják, és irják is hogy miért rontottak, mennyit vágtak, pedig a minta szuper, és a tervező is is...Vannak apró részletek, amik felett elsiklunk...de más leirja, felhivja a figyelmet rá.

      Törlés
  6. Sajnos nem tudom az okát a csavarodásnak --- nekem is van olyan, ami sima, és olyan is ami csavarodik, hiába huzigálom.Talán a fonal sodrás iránya miatt lehet - gondoltam ár rá -- ha a másik végéről kezdtem volna a motringot , hátha nem csavarodna , de ezért nem bontottam le , még a mosásban bízom . Egyébként, klassz a takaró , és jó szívvel készült , akkor ajándék, mert az ajándékozottra gondoltál készítés közbe , és ez számít . A Férjem ilyen esetekben azzal vígasztal-- csak te vagy ilyen válytszemű -- aki kapja nem tudná elkészíteni, tehát azt a hibát sem fedezi fel, amit Te látsz benne . Csak egyszerűen ÖRÜLNI fog az ajándéknak. Ha pedig mégis megemlítené a "hibát" vissza kell venni, és mondani, készíts különbet ! Ezen jót szoktunk nevetni , és megkapja az elkészített ajándékot akinek készült .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuti hogy a fonal csavarodása az oka...de könnyű vele haladni

      Törlés
  7. Ha nekem nem sikerül valami olyanra, amilyennek elképzeltem, azt szoktam mondani: Pont így akartam. Az, hogy szeretettel, szívvel csináltad, a hibákat eltakarja. Nem mindig tőlünk függ, hogy milyen lesz. Nekem tetszik, a színe főleg. Érdekes, szép minta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze használat közben , majd kisimul remélhetőleg...Könnyű minta, szeretem, mert eztaztán kocsiba utazás közben, vagy orvosnál várakozás közben is lehet horgolni.

      Törlés