"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 10., szombat

"ezmegaz"

 Ezt is meg azt is kicsit... aztán majd egyszercsak mire kell, összeáll minden remélem...

képek...innen és onnan...Egy kis angyalka... egy újabb, nem járt túl rajtam, kb  ötödszörre sikerült... szerintem nem akarta hogy megcsináljam... vagy figyelmetlen voltam... de ennyire? nem hibátlan, de megcsináltam...Volt még maradék fonal, abból horgoltam hópihét... szép minta...Látszik a kis káoszom... Végül mégiscsak fejet horgolni kell, nem mutat gyönggyel...vagy hajócskázom, vagy horgolok, vagy ha elég mindenből.... elő a himzésem, ami szint hoz... ebbe az ocsmány időbe...Eddig esett csak ma,  32 millimétert és még mindig esik... Majd csak repülővel lehet kimenni az udvarból...


ma találtam, ezt a nagyobb angyalkát, ez is még a Jolimama mintája alapján készült... de ez még nem az igazi... a kisebb mai  végeredmény... Cérnával is váltottam, mert hosszú évekig 10-es fonalal dolgoztam,  pár éve 20 as a menő..igaz nehezebb. de szerintem szebb a vékonyabb fonalból.Egy pár angyalkát megpróbálom újra keményíteni, ennyi idő után elfáradtak...
igy elnézve nem is olyan rossz...
hajócsipkés hópihe... ablak disznek gondoltam, ha kész megmutatom...

szépséges madaram...

köszönöm a figyelmet...

4 megjegyzés:

  1. Lovely angels, the crocheted head works very well.

    VálaszTörlés
  2. Beautiful angel, and your cross stitch is coming along lovely

    VálaszTörlés
  3. mindig is csodáltam a kézügyességed, de ez az angyalka??? hát ez visz mindent...na meg a hópelyhek is. Sosem tudnék választani, mert mind GYÖNYÖRŰ :))
    a jégmadarad tényleg egy színfolt a szürkeségben, kíváncsi leszek a végeredményre :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép minden, a színek feldobják ezeket a borus napokat.

    VálaszTörlés