"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 18., vasárnap

szívek...

 Hirtelen jött ötlet, mert  ,kerestem a kézimunkás szekrénybe valamit, akkor láttam meg, hogy milyen sok hungarocell szív van még, ajándékba kaptam...Milyen jó ötlet... mert sok mindent lehet rá varázsolni,persze megint ki kell hozzá pakolni..Ilyenkor jön, hogy jjjaj valami apró minta kell, ez azért nem , az meg azért...Aztán jött egy segitség, igy rögtön egyik kis figurát rávarázsoltam, , még mindig van kockára vágott aida... még vágni se kellett csak varrni...és összeállítani...nagy búzgóság fogott el, hogy jaj mégegyet összekéne hozzni.Szabadon választott volt... Igy most már két szíves dísz van... Most megint fordult az agyam.eszembe jutott más..... már másnak álltam neki.Köszönöm a segítséget!




köszönöm a figyelmet...


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek. Nekem is sok apró anyagom van, mindig elhatározom, felhasználom őket, de csak gyűlnek a dobozban.2023-ra vannak terveim, amihez jók lesznek, remélem meg is tudom valósítani őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan csak állj neki..Az fb-én sok fázisfotóval mutatják,hogyan kell elkészíteni..Nem egy nagy ördöngösség, követni kell ahogy mutatják...Ha az első nem is sikerül úgy mint a profiknak, másodszorra már menni fog hibátlanul...

      Törlés