"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 2., péntek

Jégmadár.

 Tudom sok szépség van, de ennek a madárnak a színei teljesen elvarázsoltak, mikor Áginál láttam kihimezve..Keveset himzem, mert elfogllnak most a karácsonyi díszek, de azért igyekszem, hogy  pár xszem bele kerüljön 

Hamarosan jövök újabb karácsonyi témával..










köszönöm a figyelmet...

Jaj...és új hónap is  van...hogy szalad az idő... Helló december!





9 megjegyzés:

  1. Jól alakul a jégmadár ! A karácsonyi kaktuszaid pedig irigylésre méltóak ! Kellemes időtöltést kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági...Azt hiszem van még mit varrni rajta és a rengeteg kontúr...A kaktuszok újak... egyik már el akar menni..

      Törlés
  2. Szép lesz a madaras, virágok meghálálják a gondoskodást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... a virágok újak... még soha nem nyílott amikor megkaptam, pár napra mind el dobta a bimbóit...majd a következő évben nyílt, ha addig nem nyírtam ki.Ezek az étkezőben vannak, a házasságiévfordulóra kaptam, a fehéret meg én találtam és fele árért mint egyébként az ára...de sajnos amit kaptam, már gondolkodik hogy elválik a tővétől... ha öntözöm az a baja, ha nem öntözöm az... fene se érti...

      Törlés
  3. A kaktuszokat nyáron Keszthelyen kezdtem megkedvelni, de a virágaik, mint nálad is szépek.Tagadhatatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. téfit hogy a kaktusz csak úgy el van, nem kell neki semmi, amikor eljön az idő nyílik...Megérem mindig életbe tartani őket...nem szereti, a hideget, meleget, szelet, esőt, napot...árnyékot...

      Törlés
  4. Szép, gazdag színű a madarad! 😍

    Én is mindig kinyírtam a karácsonyi kaktuszt, úgyhogy pár éve már nem erőltetem... Pedig nagyon szeretem /szeretném.

    VálaszTörlés