"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 27., kedd

elmaradt...és minden más.

 Véletlen jutott eszembe, mi lenne ha a hajócsipkés hópihéket is összeraknám, ablakdísznek...Szerintem igazi szépség lett! Jó keményre keményítettem, hogy  ne hajoljon meg még véletlenül sem... Unoka és párja kapta meg, diszítse az Ő ablakukat ..




ez a kis angyalka nagyon gyorsan  készült...és vastag fonalból...Nem a legszebb, de megtartom...és nem is kéne annyira büszkének lennem... de inkább csalódott vagyok... ha ránézzek...Ez egy"24ablaknyitásra" készült... Mint máshol, arra gondoltam, leszünk látogatók egy -egy ablaknyításnál, és a házigazda kint lesz fogadni bennünket, megismerjük ez által az új ideköltözöket, beszélgetünk...és azt ötleteltem ki, hogy ez a kis angyal más kis apró ajándékkal egyyütt majd én adom oda,mert fáradozott hogy szép ablakot készített...Nos... volt hogy szakadt az eső, volt hogy olyan messze volt tőlünk, hogy gyalog nem válalltam be, de amire elmentünk egy ablak gazdája sem volt kint... sőt csak mi apával voltunk mindenhol...tehát senkivel nem  is találkoztunk...Minden elismerés, aki megszervezte, levezényelte a 24 ablak nyítást... Lehet hogy én  gondoltam túl, mert mindenki boldog, és örült aki ablakot diszitette..Láttam máshol, hogy még teázgattak, összejöttek többen is, együtt ünnepeltek, beszélgettek, és nem a tea hiányzott.Annyira készültem és ahol voltunk, képeket is készítettem, egy bejegyzéshez is, de azt gondolom ez most elmarad, mert azóta is azon rágom magam, hogy én  álltam e rosszul az egészhez...



A fa diszités viszont mindig egy  külön esemény, mert sok ajándék dísz...és mindig elmesélem kitől kaptam és mikor... nagy öröm hogy milyen jó kis csapat voltunk valamikor.Sok angyalkámat felújítottam, és készült új is...





Karácsony első napján a gyerekek voltak itt, nagyon jó .. sokáig itt voltak,,,jókat beszélgettünk és ettünk...Másnapján temetőbe voltunk, gyerekekkel, karácsony előtt volt anyú évfordulója,..

Már előbb írtam, hogy a cicánk, nem a legjobban van... Aztán kicsit jobban lett, de mondta az orvos készüljünk fel... Nem lehet felkészülni... Megint rosszabbra fordult oly annyira, hogy már nem is evett, lefogyott... A saját megnyugtatásunkra, megint felöleltük és elvittük újra az orvoshoz..Nem sok jóval kecsegtett...sőt... napjai, hetei lehetnek vissza...Visszafordithatatlan betegségben szenved... kapott két szurit, amitől újra kicsit tud enni, de vért izzadunk vele ,mire egy-két falat kaját bele tudunk tukmálni...Nagyon lehangol bennünket... közben Alex lába is elég sokat fáj, oly annyira, hogy már sir... lefekvéskor  és felkeléskor is..Sajnos izületi problémái vannak... mint nekem, csak én csendbe türőm...ő meg hisztis is... Most újra kapott gyógyszert..Még jó hogy csak ketten vannak... 

Köszönöm a látogatást...

3 megjegyzés:

  1. Nálunk aki számos ablakot díszít vendégül látja az ablakot felkutatókat. Tavaly, míg követtük voltak akik átestek ezzel s ló túlsó oldalára, mások szerenyek maradtak.Tiszteltem őket, hogy nem álltak be a versenybe. Idén úgy vadasztak össze a vállalkozókat. Helyes az ablakhorgolasod . Alex fajtája ízületes, szegény . Meg a cica is, végig csináltam Cirnyóval, kezemből etettem hónapokig. S a halála, nagyon megviselt,máig eszembe jut, sokszor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint irtam, mi nézelődök voltunk... úgy fogtam fel, hogy sétálunk...bár rettenetes rossz érzésem volt... talán azért mert máshol nem igy zajlott le, és azt vártam...Olvastam, hogy volt falú hogy az ablak díszitőket sem tudták összegyűjteni...
      Sajnos az összes kedves kutyánk mind nagy testű volt, van, ebből kifolyolag tisztába is vagyunk a feladattal...Az Ördit(ő volt az első) pici korától gyógyszerrel tartottuk kordába, mert olyan izületes volt.jégben egy papir lapon állt...Apu sajnálta meg hozta el a tulajtól... de végig beteg volt...
      Hetek óta szinte kézből etetjük a cicát, valószinű ezzel el is rontottuk, de ezzel talán az életét hosszabitottuk meg, nem halt éhen, de a betegségén nem lehet segiteni.Nem tudom tétlenül nézni, hogy nézz rám, nincs hangja, de miázna,mert látom, és jön utánunk, enne, de nem tud.........Foga is mind meg van. Ráadásul elmúlt 17 éves.Nem kell mondani, tudod milyen... Bele sem merek gondolni... hogy elmegy... peddig elmegy...
      Köszönöm, hogy irtál... Amikor az embert bántja valami, és most nem a cicánkra gondolok, és akkor sincs egy jó szó se... annyira elszomorit...tudom ez a blogvilág...

      Törlés
  2. Óh, nagyon sajnálom az állataitokat, hisz mindkettő családtag. Borzasztó , ha elveszítjük őket . Én mindennap szidom az enyémet, és közben hálát adok, hogy velünk van , hisz több ismerősünknél volt tragédia így karácsony környékén. Sok erőt , és kitartást kívánok Nektek , hogy elviseljétek ami jönni fog :-( Sokszor írtam már , hogy becsüllek nagyon, amiért mindíg tanulsz, kipróbálsz valami újat .
    Jó egészséget kívánok az új évre.

    VálaszTörlés