"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 14., szerda

Egy kicsit más... varrás

 Varrtam régebben, de még nincs befejezve, egyiknek csk pánt kéne, a másikra meg összeállítás..Mindkettő táska..NNa ebből is látszik ezért nem szeretem félbe hagyni.. Noszogatom magam, de a befejezés elmarad...ddddddde most egy-az egybe megvarrtam, nem nagy munka, de ha le teszem, nehezen állok neki.Ajándék lesz, és még egyet terveztem, remélem el is készül..Nincs fázisfotó sem, varrtam már többször ezt a fazontAránylag könnyű minta is...Jól pakolható, jól ki lehet használni.Szütyő mérete is elég nagy.



köszönöm a figyelmet!


4 megjegyzés:

  1. szép! Én csak most próbálkozok a varrással :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden jót és sok türelmet kivánok...! Nem olvaslak, sajnos, mert minden alkalommal elment a kód, vagy a belépés... aztán inkább feladtam.köszönöm hogy írtál...!

      Törlés
  2. A cipzár bevarrást irigylem, olyan szépen van beledolgozva, az enyém csálé lesz időnként 😄😄

    Most ajándékba túrabotokhoz varrtam tartót egy pár jó barátnak, akiknek tudom, hogy nincs. Mondjuk az nem volt nehéz ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig is sokat szenvedtem a cipzárokkal, és ezt a nadrágokra és a felsőkre is érvényes...valahogy azért mindig megoldodtam.Most a bélést kézzel varrtam bele.. gondoltam könnyebb, nem akartam steppelni vagy levarrni a filest és az anyagot.Úgy érzem annak ellenére hogy átnézettem a gépet, hogy változott mióta egy régebbi cipzár varráskor "odacsapott", nagyott is szólt, és azóta nem az igazi...És megpróbálom nem túl terhelni...Túrabotoknak a tartó is nagyon jó és főleg hasznos ajándék.

      Törlés