"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. december 30., péntek

Utolsó munkám idén.

 Ajándéknak  gondoltam, aztán mégis megmaradt nekem. Ebből a szinösszeállításból, van lábszárvédőm...Lehet hogy elavult? vagy ósdi már? nem is divat? nem baj... fázik a bokám mindig...

Szóval idén még nem is kötöttem, igy ép ideje is volt... Nos az 5 tű, jó kis sünis... Gondoltam egyet, átnyergelek körkötőtűre... nekem az sem jön be...Egyik tű ezért a másik meg azért nem jó.. de használom  őket...Azt is mondhatnám semmi sem tetszik, de igy nem igaz ebben a formában.A vékonytű vágja az ujjam, ha lazán kötök, kiesik a tű... a körkötőtű, hosszú, belegabalyodik a fonalba és megérem mindig kigubancolni...Ennek ellenére nagyon élvezem, hisz ez most megint új... pedig 40 valahány éve kötök.






Eszembe jutott zoknit kell megtanulnom kötni... Tulajdonkép annak indult, de , megtorppantam, és kesztyű lesz belőle..Közben egy ismerős, jelentkezett hogy átjön...ő tud zoknit kötni, igy talán meg tudom tanulni... Sokszor olvastam, de nem mertem nekiállni...Majd kiderül, mi lesz...


JJa és előkerült a póttű... ezt el kell dugni, jó mélyre..A család összes fiúja szeret vele játszani, a vége meg az, hogy eltörik..Nem látják... nem játszanak vele...Igy van a horgolótű is... és a hajócska... is...Pótcselekvés... vagy nem tudom... 

Az angyalkák és társaik miatt a himzésem is állt, igy újra varrni is lehet majd!

Köszönöm a figyelmet...Köszönöm aki egész évben velem tartott! Idén nem készül összesitő, milyen munkáim vannak, akit érdekel, rá tud keresni...Mindenkinek szép évvégét!

2 megjegyzés:

  1. Majd megszereted a körkötűtűt, meglátod... Nem is rossz ötlet a kukáskesztyű. Lehet, hogy még az irodában is jó hasznát venném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körkötőtűt azóta használom, mióta bejött hozzánk is... azaz kb 43 éve..Lehet hogy volt már előtte is, nem tudom...Gyerekkel mentem a homokozóba és hosszú tűvel, mindenbe beleakadtam, volt hogy lecsúszott a kötés, amig a táskából kivettem, igy mérgembe vettem körkötőtűt.5 forint volt a fonal is, és a kötőtű is.Persze ezzel is meg kell tanulni kötni...Emlékszem mennyire belegabalyodtam a damilba... hú de sokat lehetne irni róla... ráadásul én szorosan is kötöttem...Bizony az irodába is jól jön ez a kesztyű...és nem nehéz kötni...igaz nekem van egy kis "Súgó", valakki irta a blogba hogy kell kötni, elvan mentve, és ha kell csak előveszem a blogot..Sajnos már rég abba hagyta a blogolást...

      Törlés