"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 13., csütörtök

csipkézni volt kedvem

Ennek a  terítő mintáját a közösségi oldalon láttam meg... szerelem volt első látásra , és rögtön tudtam, meg kell csinálnom..., csak a fonal volt kérdéses.Akkor még nem tudtam, hogy ez a minta, nem igy végleges, mert van egy csoport, aki szavazással dönti el, mi a következő forduló,két minta közt lehet dönteni, ha.... jól értem a fordítást....A minta DANIELA MENDOLA hölgyé, akinek
 blogja is van, ott csodálkoztam rá, hogy most aztán mitévő legyek .,mert a folytatás eredménye is nagyon szép..Eddig úgy tudtam, a minta két fordulóból áll, és most utólag olvastam, van még ha jól értettem 3 forduló.Ez igy 13,5 centi, 20-as turkálós fonalból van, nevére nem emlékszem




minta itt található


Köszönöm a figyelmet!

10 megjegyzés:

  1. Rózsaszínben látod ma a világot!Virágod és csipkéd is ebben a színben tündököl. Nagyon szeretem a hajócsipkét, de már nem fogom megtanulni, viszont a kész munka sokkal szebb, mint a horgolt csipke. Boldog napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hhhhát nem egészen...temetésre nem olyan jó dolog menni, főleg ha rokon..
      De hogy a színeknél maradjak, kb a körmöm is hasonló színű...Nem rég találtam, a Rossmanba...jó színeik vannak.Akkor már a hajócsipkéről is írjak, találkoztam egy ismerőssel, naná hogy temetésen,nem most, és ahogy jöttünk ki, mondta, hogy milyen rosszul esik neki, hogy nem csináltam hajócsipkés angyalkát neki...mert hogy mennyivel szebb, mint a horgolt...Mint mindig írom is, nekem nehéz a hajócsipke...nem vállalok senkinek hajócsipkés akármit...

      Törlés
  2. jaj hát annyira csodálom ezt a kézügyességed, hogy ilyen precízen tudsz horgolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kincse...Nekem horgolni könnyebb, de ez hajócsipke, hajócskával készítve...Sokszor leírom... hogy nekem évek kellettek, mire eddig eljutottam...másnak gyorsabban megy a tanulása, nekem vért izzadva és nagyon sok gyakorlattal.

      Törlés
    2. Ilyenekről nincs ismeretem, hogy hajócsipke, látod ennyire értek hozzá, csak azt látom hogy szép. :)

      Törlés
    3. A jácintod meg szintén nagyon szép, szeretem az illatát.

      Törlés
    4. Lényeg hogy meg látod hogy szép!
      Én is szeretem a jácint illatát... Ha elmúlik a fagy, bátran ki lehet ültetni, kimegy a többi közé, és jövőre már kint fog nyílni ami előtte ugyan ilyen hajtatott jácint volt.

      Törlés
  3. Ezért jó, ha valaki sokoldalú, egyiket elunod, lesz másik. Egyik szebb, mint a másik. Egy számítógépes tanár mesélte annak idején, hogy mindent önszorgalomból tanult a gépekről a kezdetén. Tudja is, megkínlódta. Neked is annál nagyobb öröm egy szép csipke elkészítése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen is több kézimunka volt amivel foglalkoztam...Kalocsai és társai, szál behúzásos kézimunka, kötés...családnak ruhát varrtam... Szoktam mondani, az egész életemet végig kísérte a kézimunka... hol ilyen hol olyan , de jelen volt...
      A számítógép nem az én világom, alap fokon használom,és ha valami elmegy, én nem tudom helyre hozni...

      Törlés
  4. A hajócsipkéhez nem értek, de a te kivitelezésed nagyon tetszik!

    VálaszTörlés