"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 2., vasárnap

......szív ,ahogy én készítem...

Hátha másnak is jól jön, hogy készül...Még a kezdetek kezdetén mikor a Nettel kapcsolatba kerültem, elsem tudtam képzelni, hogy kerül szépen a hungarocellre az anyag, és a hímzés....Akkoriban sok minden hét pecsétes titok volt, mert nem lehetett találni ,nem csak erről, sok mindenről leírást, mintát...Sokan szidják a facét., hallani sem akarnak róla,... de van jó oldala is... például, aki tudta, lefotózta és leírta, hogy készülnek az ilyen szépségek...Azóta sokat válltozott az egész, lassan nincs olyan ami nincs fent, és nem lehet megnézni hogy készül..Rengeteg videó és más segítség van...Sokat lehet igy tanulni, hálás is vagyok, hogy sok rejtélyt és fortélyt  derül ki.









ragasztó.... ami négykezes...mert nem lehet kinyomni a ragasztót, egy gyengébb embernek...


 itt a vonal mentén vágom be a haugarocellt...


19 megjegyzés:

  1. Beautiful heart, I think you did a lovely job

    VálaszTörlés
  2. Három cukiság! Tappancsos a kedvencem 😊😊💖

    VálaszTörlés
  3. Szép a szíved kívülről, mondhatnám, de tudom, hogy belülről még szebb a szíved :)
    Egyébként köszönöm, hogy leírtad a készítés titkait, mert most jöttem rá, hogy két részből áll, és biztos a kreatív boltban lehet ilyet kapni. Érdemes lenne elnéznem az ilyen boltokba ötletekért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én hibám, mert nem irtam és nem mutattam, de ez egy egész sziv, tapétázó késsel vágtam, be és úgy tuszikáltam be előbb az anyagot, majd a himzett anyagot..Majd potolom a "csupasz" szívet..De valóban lehet krelatív boltba kapni, az elsőket én is ott vettem, de nyissz-tekssz boltba is lehet kapni, ha van felétek ilyen bolt..

      Törlés
    2. Tettem fel "csupasz" szívet...

      Törlés
    3. Nahát, nem könnyű még így sem felruházni a szívet, de jó ötlettel megoldottad, nekem nem jutott eszembe.
      "nyissz-teksz" :)
      életemben most hallottam először ilyen boltnevet :)

      Törlés
    4. A csupasz szívet legfeljebb szaloncukor papírba tudtam volna csomagolni, lehet, hogy karácsonyra ilyet rakok a fára, és ajándékba is, felakasztható szalaggal.

      Törlés
    5. nyissz textilház ez a hivatalos neve a boltnak..

      gyanus volt ahogy írtam, nem voltam biztos...A google azt írta nálatok is van hasonló bolt...vékony anyag a jó,szépen ráfekszik a szívreés hobbi ragasztó jó hozzá

      Törlés
  4. Szép lett ez a szivecske is. Köszönöm a leírást hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek. Jó, hogy feltetted, mert a segítség mindig jól jön. Ha sikerül rávenni a lányomat, hogy segítsen a fotózásban, ma megmutatom én hogy készítem a masnit.
    Néhány link más technikával:
    https://www.youtube.com/watch?v=m5vqDI1vJAU

    Én így készítem, mint ahogy ezen a linken látod, annyi különbséggel, hogy még egyszer ráhajtom, így 6 masni lesz, nem 4, és nem merev szélű szalagból csinálom.
    https://www.youtube.com/watch?v=IybBo8omJvY


    Remélem, tudod majd hasznosítani :)

    VálaszTörlés
  6. Igen! A karácsonyi gömb díszeket is így kell elkészíteni.
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy van,igy kell készíteni..Igaz szívet többet készítettem már most, mint gömböt!és köszönöm!

      Törlés
  7. De jó! Eszembe nem jutott volna ez a megoldás! :-) Köszi hogy megosztottad! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szivesen...Azért tettem fel, hátha jól jön... és tudom magamról, nekem is milyen hasznos info volt...

      Törlés
  8. Úgy örülök, hogy bekukkantottam hozzád! Valami súgta nekem, hogy ide kell ma este jönnöm. Megtaláltam a karácsonyi ajándékokat! Köszönöm neked a részletes készítési menetet!
    Még soha nem készítettem ilyet, csak sóvárogva nézegettem őket. Most elszántam magam erre a lépésre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöntelek itt a blogomon...Nagyon örülök, hogy segíthettem... még ha csak így...A vágatba eleinte fázisceruzával ügyeskedtem az anyagokat, de nem rég láttam valakinél, hogy köröm reszelővel, tuszikálja az anyagot...Gyorsan én is kipróbáltam és szuper... jobb mint a fázisceruza..
      Remélem megmutattod és sok sikert hozzá!Hidd el nagy öröm , mikor szépen összeáll, mégha apróbb hibák akadnak is benne!

      Törlés