"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 11., kedd

konyhából

Takarékos konyha, Éva blogján találtam ezt a receptet,(tejfölös-hagymás kenyérlángos) ami rögtön megfogott...Ahogy olvastam, onnan számolva csak azon agyaltam, mikor fogjuk elkészíteni, és hogy fog e sikerülni...Általában az új dolgoktól,mindig kicsit tartok,hogy olyan lesz-e mint a recetnél leirtaknál és a fotón...
Igazából nem szeretem az új dolgokat....nehezen veszem magam rá, hogy nna jó ezt kipróbáljuk...
Nagyon finom... először Apa azt mondta  olyan kevés lesz, hogy én mit eszek... aztán hogy fázis fotókat kellett volna készíteni, igy az utolsó pillanatban lett fotózva is....Tök egyszerű.és nagyon finom is.... nem csalódtam benne, köszönöm Éva a receptet...Közben egy másik receptet is kinéztem, amire Apa azt mondta az időjárást nézzem, ott nem találok ilyen finomságokat...Rám nem jellemző, de még egy  édeséggel jövök hamarosan, ami úgyszintén nagyon finom, és gyors...





MÁS:::kérdésem lenne, más is észre vette-e hogy a hiba javítót kivették...Sajnos sokszor gondban vagyok, helyesírás miatt, de volt segítség... Most elvették...megírnátok?köszönöm előre is


itt irom a bejegyzést... a sor végén ott fent a T betű mellett volt egy helyesírásjavító... ezt keresem, mert most nincs...

Köszönöm a látogatást...
Vigyázzatok magatokra, remélhetőleg megnyugszik az idő.... Nekünk megint nagy szerencsénk volt.. van, ami az időjárást illeti

6 megjegyzés:

  1. Szerintem is érdemes megcsinálni ezt a lángost, mert laktató és hagyományos ízekből áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom nem szeretem az ilyen ételeket, soha nem fogadtam el sehol, meg sem kóstoltam... de ez igencsak kedvemre való,és el sem tudom mondani mennyire ízlett...

      Törlés
  2. Mit értesz hibajavítón? A megjelent bejegyzés alatt lévő kis cerka, amire kattintva újból a szerkesztő ablakba visszakerülsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem arra gondoltam, de később be tettem a fotót, ami hiányzik...de Orsi volt olyan aranyos aki levélben megkeresett és segített...de köszönöm Neked is... hogy legalább rákérdeztél, mit szeretnék...figyelmes vagy!

      Törlés
  3. Örülök hogy elkészítetted, legközelebb dupla adagból csináljad guszta lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell a dupla adag, hisz természetesen maradt... csalóka,és laktató..Másnapra is maradt bő egy negyed rész, amit a kedves Apának jó volt reggelire...Máskor is készítek, nekem is nagyon ízlett, csak nem vacsorára

      Törlés