"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 26., szerda

Koala,/mai eső, hó, szél/

Több helyen is láttam a mintát, rögtön tudtam, nekem is kell, ki kell varrni, annyira aranyos ez a kis koala.Ez egy nagy hungarocell medál..Van története is, ahogy megvásároltam, ugyanis egy pici krelatív boltban voltam, ahol alig lehetett a polcok közt elmenni, ahogy nézelődtem, leguggoltam féloldalasan, mert másképp nem lehetett, sikerült a hátam mögötti polcról leverni egy csuprot, ami a polc szélén volt ráadásul..nagyot szólt ahogy eltört.Olyan zavart lettem, hogy igazából nem is tudom ,pontosan mi tört el, mert rögtön mindenki engem nézett, üres kézzel nem akartam kijönni, így kicsit horror áron vettem két ilyen nagy medált.Azóta nem voltam ott, nem szeretem az ilyen pici boltokat, ahol még nézelődni sem lehet, és vigyázni kell, ne hogy leverj valamit.Ez itt marad emlékbe..
Viszont fázis fotók is készültek, nem igazán kedveltem lesz a befejezés...
Kétoldalú ragasztót sem volt könnyű vágni, és sajnos nem tudom hol vettük...viszont a nagy igyekezetembe sikerült elcsúszni, de javítani a ragasztó miatt már nem lehetett...
A befejezés is látható, ...négysoros zsinór...ápol és eltakar és mutatós is..
Még maradt annyika anyag hogy ép csak a koala fért rá, így levendulás illat párna lett belőle, és hogy jó legyen megtapogatni,töltőanyag is került bele.Tudom ....jobb lett volna a koala főétele  kerül bele, de ennek hiányában,   levendulával töltött.

 a minta



nem indokolt a közepébe tenni ragasztót, de már nem lehetett levenni, csak ha a hungarocell is megsérül.Szerencsére ez a hátulja, az elejére már nem is tettem,ráadásul meglátszik és nem lehet szépen kiigazítani


köszönöm  a figyelmet....
Ma egész nap esett az eső, fújt a szél...Eddig 15 milliméter esett.Lehűlt a levegő, az eső átváltott havas esőre, a Mecseken hóra...A képek...



Tegnap 18 fok volt, és tudni lehetett, hogy ma reggelre lesz időváltozás...Nem csoda hogy a szervezettünk alig győzi követni  a frontokat


17 megjegyzés:

  1. Aranyos a koala, jól választottad a színeket hozzá a masniból és zsinórból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színek adottak, nekem csak a zsinórt kellett választanom hozzá..Köszi!

      Törlés
  2. Kedves kis macit készítettél!A bonyodalmak ellenére is nagyon szép lett.Már lassan a szervezetünk hamarabb jelzi az időváltozást mint ahogy bekövetkezik, legalábbis én sokszor ezt érzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!Sajnos a frontokat én is megérzem, sokszor már előtte

      Törlés
  3. Cuki kis macika. Eukaliptusz, Európában őshonos lenne akkor lett volna tömőanyagod elegendő a párnához, így maradt az itthon fellelhető levendula. Nem olyan egyszerű erre a korongra ragasztani, úgy nézem, végeredményt viszont jónak látom. Alexnak és nektek nagyon sok együtt töltött boldog évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Juci!De ez a ragasztó is ám, macerás... alig tudtam az ollóval vágni, és ha nem jó helyre sikerül letenni, nem lehet csak úgy felvenni,és pont a lencse élénél volt gubancos... De a lényeg a lényeg, hogy sikerült valahogy

      Törlés
  4. Nagyon aranyos a kis koala! Az érzést, hogy azért veszünk valamit, mert ciki lenne üres kézzel távozni, ismerem. :( Még jó, hogy fel tudtad használni és csinos kis díszecske lett belőle.
    A tegnapi csapadékra igazán nem mondhatjuk, hogy nem volt változatos :) Egy mondóka jutott eszembe: "vagy eső lesz, vagy hó, vagy rossz idő, vagy jó". Nálunk jég is esett, csak úgy kopogott az ablakon, és dörgést is hallottam. Ha nagy szél van, mindig Te jutsz eszembe, Vera. Mostanában elég sűrűn.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy eszedbe jutok...Sokan nem is gondolnák, milyen nagy rizigónk van... és nem az a gond... helyesebben gond, ha eltépi a fóliát, de ha elfagy a virág, közel másfél év, hogy újra nyiljon... vagy még több, addig csak kiadás, bevétel semmi..A munkánkról meg nem is beszélve.De amily szél van mostanában, más károk is vannak, és nem csak a fóliát teheti tönkre... Jó van biztosítás, már akinek... de azonnal nem is lehet helyre állítani, mert a biztosító ha nem látja mi a kár nem úgy fizet...amitől még nagyobb kár lehet...Egyébként itt is dörgött..Két egyforma nap nincs...
      Köszönöm a koala dicséretét!

      Törlés
  5. Oh! "Kicsi" kellemetlenség a csuporral.
    De nem baj, hogy megvetted, mert igen aranyos ez a koala. Bár félelmetes áron vannak ezek az apróságok is. De ez most így sikerült.
    Boldog szülinapot Alexnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellemetlen volt, az biztos...
      Egyre drágábbak ezek az apróságok is...

      Törlés
  6. Kedves kis minta és tökéletes kivitelezés!

    VálaszTörlés
  7. Beautiful Kolas,
    At moment it is blowing a gale and pouring with rain here in the UK, it must be our wettest winter ever.mm

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Margarett!Ott sem könnyű a széllel megbirkózni

    VálaszTörlés