"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 15., szombat

fák,felhők,,

Azt gondolom, sok mindent nem kell írnom...Egyszerűen nekem tetszik...Jó pihenést kedves látogatóimnak...



















12 megjegyzés:

  1. A mogyorófa virágzik?
    Én ma figyeltem fel a sokféle madárcsicsergésre. Jön a tavasz, ha a hőmérséklet még nem is igazodik hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem tűnik fel a madárcsicsergés külön, mert mi minden nap részesei vagyunk a hangoskodásaiknak..
      Volt jó pár éve igaz, hogy -25 fok volt.... és csak azért emlékszem, mert volt vevőnk vitte a lányának a virágot Juci napra, és újságokba meg minden féle rongyba tekertük, hogy míg haza ér ne fagyon meg...

      Törlés
  2. Egy éve 14 fok volt, 5 éves naplóm van, látjátok nincs új a nap alatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNa ügye?Ahova oda süt a nap,. ott nagyon jó ácsorogni... mert melegít a nap sugara

      Törlés
  3. Az mogyoró az első képen, Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos nem tudtam, de névnapodra akkor sok szeretettel...

      Törlés
  4. De szép!
    A 4-5. képen mintha egy szívecskét ölelnének körbe a felhők 😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ééés igen...ráadásul kétszer tettem fel... és elfelejtettem törölni...köszönöm

      Törlés
  5. Szépek, bizony nagyon tavaszias hangulat van így február közepén, én féltem a növényeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van is mit félteni,ép néztem, a jácint teljesen fent van... Valamelyik évben mivel a tulipán már nyílt volna, így még a hagymája is elfagyott, mert ládában volt, mind utána elrohadt...

      Törlés