"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 8., szombat

Madárkák horgolva

Közös amigurumi horgolás volt egyik közösségi oldalon,természetesen megfogott a madárka.Igy én is  neki álltam, bár sokáig azon tipródtam milyen fonalból legyen.Igy a választás Allica Bella  lett, ráadásul hosszúátmenetes fonal, igy kénytelen voltam felvágni a színeknél a fonalat, hogy igy nézzenek ki a madarak...Az első az eredeti minta, bár a virágot már nem horgoltam meg rá, a fejtolla sk...A másodiknál már gyöngyöt használtam szemnek... szerintem igy aranyosabb.Hogy lesz e folytatás nem tudom...Egy kutyus horgolására is jelentkeztem, de hogy lesz e belőle kutyus, és idő, az most még kérdés...




Köszönöm a figyelmet
Elnézést a hibákért... nincs javító program... remélem visszaállítják...

24 megjegyzés:

  1. Ó, ez nagyon jó kezdeményezés, mert egy kedves figurát tudtok alkotni, és nagyon ügyes vagy, ezt meg sem próbálnám utánozni, mint a sütést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több hasonló csoport van, oda csatlakozol, ahol ép kedvedre való kézimunka készül...Sokat lehet egymástól tanulni,sok segitség van,és főleg általában le is forditják az adott mintát...Vannak szabályok, azt be kell tartani...Én nagyon szeretem ezeket a csoportokat...

      Törlés
    2. Jól teszed, hogy részt veszel ezekben a csoportokban, mert a hasonló érdeklődés összeköt benneteket, és jól érzitek magatokat a kapcsolatban.

      Törlés
  2. Nagyon aranyos kedves kis madárkák szálltak hozzád! Kár hogy mifelénk nem röpködnek:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...ügye, aki szereti madarakat mint én, nem csoda ha madarat horgolok...Persze jó lenne még madárka, de annyi szép minta vár még!

      Törlés
  3. Cuki madárkák! Pont jó kulcstartóra vagy táskára kicsi dísznek. Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci!Szerintem ez a madárka ép kezdőknek való, aki most tanul horgolni...Ez sem riasztott vissza, mert tényleg aranyosak ezek a madárkák. és csak horgolni kellett, semmi gondolkodás, semmi extra...!

      Törlés
    2. Vera, kezdőknek? ha 100 évig élnék sem tudnám meghorgolni ezeket az aranyos kis figurákat :D

      Törlés
    3. Én biztos vagyok és nem hízelegni akarok, ezt a kezdők is el tudják készíteni, mert annyira egyszerű...Sajnos a mintát nem tehetem ide, mert a szabályzat tiltja,és kizárhatnak érte, de aki be lép a csoportba, a kezdők is el tudják készíteni, nincs semmi faszni benne...A csőr, a szárny rávarrása nehezebb volt, mint a horgolás...

      Törlés
  4. Nagyon helyesek!
    Egy tacskónak egyszer nekiálltam, ajándéknak szántam. A törzséig jutottam (azzal kezdtem), aztán feladtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szabad feladni...Én is járok igy nagyon sokszor...ügye az ember nem irja le, hányszor bont, mire egy valami elkészül...A figuráknál főleg... erre szokta mondani a barátnőm, hogy ne gondolkodj, horgold ami oda van irva... de segitség is akad...igy készült a tacsi is nálam, mert a fejénél akadtam el...Soszor nem értem, mi van oda irva...de valahogy eddig még mindig elkészült, és mivel feledékeny vagyok, igy a második is kinszenvedés, de annál nagyobb öröm, amikor elkészül...De ez a madár tényleg könnyű...

      Törlés
  5. Kis színesek, aranyosak :) illik a tavaszváráshoz, lassan jönnek a madárkáink, a gólya már megérkezett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félve irom.... de szerintem a tavasz mág arébb van, noha én is jobban szeretném, ha már tavasz lenne...Szegény gólyát a hó is belepte valamelyik évben...A március is sajnos még tartogathat meglepetést akár hó űgyileg is...és ne legyen igazam...

      Törlés
  6. Vera, a helyesírást ellenőrző /javító programot neked kell élesíteni. Ha jól gondolom, a laptopról írsz most már, a régi gépeden valószínűleg be volt állítva. A laptopon is be tudod állítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a laptopról is eltűnt és az asztali gépről is...Az elmúlt közel 10 évben működött...és hol keresem?

      Törlés
  7. Itt is köszönöm a segítséget Orsi!

    VálaszTörlés