"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. április 22., szerda

ezaz..meg más...

Egy pár virág...



Szegényke újra kihajtott, sajnáltam visszavágni... Nem hittem hogy idén egyáltalán egy pici virágot is hozni fog...A gyökere alatt elment egy vakond, kitúrta a földet is... és biztos hogy a vakond a ludas, mert ahogy kitúrta a földet, pár nap elteltével, el kezdet kókadni...pár virág... szomorú  így látni...




nem tudok a színével betelni... "rókaszínű"?????vagy nem?

egy kis egyveleg...

                        ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


ez a mécses most egy  kedves, humoros jókedvű,""blogosismerősnek"""" ég...Szándékosan nem írtam a blogját és a nevét..

Köszönöm a figyelmet...

6 megjegyzés:

  1. Csodaszépek az árvácskáid! Nekem is a kedvenceim ezek az apróvirágú fajták. Igen, igen, jól látod, "rókaszínűek"! Az idén nem tudtam kedvemre válogatni közülük, már nagyon régen nem jártam kertészetben. ))
    A klematiszod kis hálás, nem akar téged elhagyni. Annyira szeretnék ilyet én is! Tavaly vettem is az OBI-ban, de nem maradt meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradt meg?de sajnálom...Az elmúlt években csodájára jártak...olyan szépséges volt..Mint a vadrózsa, de millió egy virág, és nem látszott a szár annyi virág volt rajta...virág, virág hátán...
      Az árvácskát imádom... a róka színűnek nem sikerül magot fogni... az aprókat meg hagyom... hogy minél több legyen ...úgy sem sok virágom van...

      Törlés
  2. Téged ezek a "rókák" fognak. Szép a színe valóban
    Jelentéktelen virág s milyen csodás színéket tud mutatni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a virágaid! Látszik, hogy szereted őket.
    Tegnap anyukámnál voltam, csodaszép a kertje, nagyon sok virágja van,. Én csak az erkélyemen örülhetek az enyémeknek.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vera! Ne sajnáld visszavágni, azzal ítéled halálra, hogy nem könnyíted meg a dolgát, ha visszavágnád csak azzal a hajtással erőlködne ami virágzik, így eloszlik az ereje :) Emlékezz a karácsonyi kaktuszra, mivel kényszeríted virágzásra??

    VálaszTörlés
  5. Általában vadon nőtt minden szabadon, mert soha nem volt már rá energiám..Most hogy lenne időm néha, erőm nincs hozzá, és örülök ha a "kötelezőt" meg tudom csinálni...Sokszor a hajam nem tudom megszárítani, mert zsibbad a kezem , fáj a vállam...a hajolásról meg nem is beszélve...
    A másik... mindig attól tartok, ha visszavágnám, semilyen virágot nem hozna...
    Lányok köszönöm, hogy itt voltatok, írtatok..

    VálaszTörlés