"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. április 20., hétfő

Keretbe...

Egész véletlen találtam rá, már a dobozban pihent a hímzés...Biztos volt vele terv, aztán feledésbe ment...
A mai napig imádom a a kicsi Vukot.... Neki való keret is előkerült, már a falon...


Köszönöm a figyelmet...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon kis helyeske lett! Az a csipke kiegészítés milyen jó ötlet! Gratulálok!
    Nem csodálom hogy szereted! Én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fiam mikor kicsi volt, állandóan a kis Vuk ment, aztán tányér készlet... azt is imádtam...imádom a mai napig...Felnőtt fejjel is szívesen megnézem...és persze sok emlék is előjön.Így nagyon megörültem, amikor ezt a kis mintát megláttam, tudtam el kell készíteni

      Törlés
  2. A kedvenc mesém! Nagyon jól mutat a csipkével.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon sokunknak nagy kedvenc..Köszönöm...néha hiányt is takar a csipke!

      Törlés
  3. Nagyon aranyos lett, már egész rókica gyűjteményed van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...igy van, gyűjtemény van, és még tartogatok egy pár mintát...hogy elkészül e valamelyik még, majd az idő eldönti, és főleg lesz e ihlet és kedv.

      Törlés
  4. Jól áll neki a csipke. Ötletes.
    Az jutott eszembe, ha bárhol róka képet látok, mindig rókicát mondok rá, amit tőled vettem át. Jól beültetted a fejembe :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici...Sokáig nem gondoltam, hogy csipkével is lehet variálni...Szívesen használtam már több saját keretezésnél...
      Nem tudom már mikor és hol, leírtam hogy róka...és olyan idegennek éreztem, hogy ki kellett javítanom...rókicára..De hogy az én "szüleményem", vagy én is átvettem mástól , már nem tudom...Szerintem nincs vele semmi baj, ha a telefon lehet telcsi, a karácsony , meg kari, akkor szebb az összesnél a rókica...

      Törlés