"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. április 9., csütörtök

rókica befejezve...

Nem tudom, volt e, hogy ilyen nagy nehézséggel fejeztem be egy -egy kézimunkát...Valószínű, nem is a levelekkel volt a legnagyobb bajom... bár ki tudja már így utólag , hanem ami körül vesz  ez a helyzet ,mostanában,engem és mindenkit, és persze volt aki, és ami  besegített  még  egy jó nagy lapáttal...Nos mindegy, lényeg hogy kész,  és amikor kiválasztottam a mintát, biztos tudtam , hova és mire szántam, de most már nem vagyok semmiben biztos... Valószínű hogy a leveleket eleve nem terveztem hozzá, de be kellett látnom, nnna a levél koszorúval sokkal szebb...
Hogy mi lesz a sorsa, egyenlőre nem tudom....A következő projektet sem, mert annyira lefoglalt a munkánk, lelkileg is megviselt,nem csak fizikálisan,  nagy aggodalom  ült a lelkünkre...

Nos akkor az én szép rókicám...ááá és van még mintám is...és madár minta is...Most inkább nem állok neki semminek...kell a kezemnek a pihenés...













 süt a nap... ezerrel...


persze igy elkerítve, nem a legszebb, de védeni kell, Alextől...

Köszönöm a figyelmet, és külön köszönet, hogy a levélkoszorút  javasoltátok...

Vigyázzatok magatokra, és másokra, maradjatok otthon...jó pihenést kívánok!


19 megjegyzés:

  1. Szép a hímzés rókástól, levelestől hamarosan megtalálja a helyét. virágjaid is nagyon tetszenek, ébred a tavasz.
    Ismeretlen helyzettől természetesen félünk és nem tudunk vele mit kezdeni, remélem megoldódik hamarosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci!Sajnos kevés virágom van, de sokszor amikor öntözni kell,úgy érzem, hogy sok...
      Nem szeretnék nyafogni,de akármerre fordulunk, mindig szembesülünk a ténnyel...és ez hosszú távon elég nagy problémát fog jelenti..akár beszélünk róla, akár nem...

      Törlés
  2. Gyönyörű lett a rókicád! :-)
    A virágaid is szépek, Alex meg egyszerűen imádni való. :-)
    Sajnos ez a helyzet nem egyszerű, mi is aggódunk és próbálunk nagyon vigyázni, hogy nehogy haza hozzuk a 90 éves nagymamámnak. Én is varrtam maszkokat,a mamához is csak abba megyek, de mivel továbbra is dolgozunk így folyamatosan aggódunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rókicát nagyon szerettem varrni, bár nagyon vigyázni kellett, a varrással mert ez az anyag...takács vászon, és lazább vagy nem tudom...féltem hogy összehúzom....
      Köszönöm Helga...
      Ez a maszk kérdés is... kell vagy nem...Én csak nem rég szembesültem vele, mert csak a héten tettem fel , a vevők miatt,(egyébként meg nem jártam kapun kívül) hogy majd megfulladtam tőle...Azt a pár percet is nagyon nehezen viseltem el..

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! :-)
    Alexről példát lehet venni, így kell élvezni az életet!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm csipike...Bár én is ilyen gondtalan lehetnék...én is elviselném...Éli gyerek életét, le van ejtve minden...Azért jó lett volna, ha csengetnek eleresztene egy vaut...mert Maci szólt ha csengettek...Maci egy vérbeli házőrző volt... Alex meg csak szórakoztat bennünket,,,,

      Ma 4 éve hogy elment Maci.. 4 szál gyertya ég...

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a rókás terítő.:-) Nekem nincs türelmem a hímzéshez, de anyukám csodaszép dolgokat csinált. Hány éves a kutyád? Az enyém 13 múlt, már sokat alszik, de imád a teraszon napozni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen..Sok kézimunka volt már az évek során...mindig kézimunkáztam,ez a teljes kikapcsolódás számomra...
      Alex most múlott 4 éves...Ha kicsit visszakeresel, egy éves koráig, minden hónapban készült bejegyzés..Előtte is német juhászunk volt Maci, a képe neki is itt van a blogomon de a fejléc a Cica és Maci fotója...ez a fotó 10 éve készült...és van még egy kutyás kép, az unokával... ő Vahur...egy kép hiányzik... az első közös kutyánk...Ördi...

      Törlés
    2. :-) Elolvastam, és nagyon tetszik ahogyan írsz az állataidról. Én sem tudok máshogy megnyilatkozni a kutyámról csak így :-)

      Törlés
  5. Nagyon kellett szerintem a sok levél a róka köré ! Hiába nagyon pepecselős, érdemes volt megküzdened vele ! A kialakult helyzet mindenki számára ijesztő, és nagyon rossz dolgokat fog ég magával hozni, betegség nélkül is . Még előre gondolni is félek ! Kitartás ! És boldog születésnapot kívánok a Férjednek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági!Bizony szó szerint megküzdődtem a levelek hímzésével...Köszönöm, Ernő nevében....
      Remélhetőleg egy új minta után nézek, nehéz a választás...

      Törlés
  6. Nagyon szép lett a róka, biztos találsz majd neki valamilyen méltó befejezést!
    Bátorság és kitartás! Egyszer ezen is túl leszünk!
    Áldott Húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó! Valószínű, kereteben végzi, mert ha használati tárgy lenne, hamar elkopna...és annyira szeretem a rókákat...

      Törlés
  7. Nagyon aranyos ez a minta!!! Ha jobban belegondolok, minden rókás hímzés nagyon tetszik!! lehet hogy róka-fan vagyok....? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó! Ügye hogy aranyos?Bizony én is hasonlóan vagyok... vagy rókát hímeznék, vagy madarat...Imádom őket..

      Törlés
  8. Nagyon szép lett így a levelekkel, feldobta .
    Sajnos most mindenkinek nehéz, tudom ez nem vigasz,és sokan nem hogy könnyítenének rajta, nehezítik, bántják a másikat, áskálódnak, kígyót, békát kiabálnak. Szerencsére én nagyon jó helyen lakom, figyelünk egymásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...
      Szívemből mondtad...sajnos igazad van.... de remélem aki elköveti ezeket másokkal, vissza fogja kapni, de csak azért hogy megtudja, milyen amikor másokat bánt, ócsáról, bele tapos a lelkébe.....

      Törlés
  9. Your Fox cross stitch has worked up lovely well done
    I wish you and your family a very Happy Easter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Margaret! Neked is kellemes ünnepeket kívánok!

      Törlés