"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. április 13., hétfő

Ki gondolta....

Március eleje óta nem voltam kint a kapun kívül...(és nem azért mert a kis képzeletbeli életemet élem, és nem a valóságban vagyok) Most volt időnk elmenni a szüleimhez a temetőbe, Anyunak  most lett volna a szülinapja..Rácsodálkoztunk a természetre...Itt a környéken, a határban, nem látszik ilyen látványosan, hogy a mezőgazdaság is  éled, a növények  mennyire fejlődnek..Ráadásul  a "maradj otthon", miatt még kevesebbet mászkált az ember, az udvaron nem tűnt úgy fel, hogy ... április közepe van...és igen csak minden  beindult .Ezek szerint itt most nálunk nem lesz repce... de ahogy utunk vitt, sok helyen látszik, milyen szépen növekednek, és szerencsére fittyet hánynak a vírusra... vagy később lett vetve, vagy pár kilométerre már nem úgy érte a nap....Mindig nagyon tetszett Pécs-és Szigetvár közti út... minden évszakban tartogat az út széle szépséggel.

Megint egy emlék....első osztályos lehetett tán  a fiam, egyik alkalommal  kérdezték, hogy ki tudja, miért van mindenhol kint a zászló április 4.én, mire a fiam jelentkezett, és mondta hogy a mama szülinapja van, azért vannak kint a lobogók......most már se zászló... se... mama sajnos...

A repcéről is van egy emlék... ezer éve csak Vas megye táján volt repce, és mikor jöttem haza vonattal Szombathelyről, mást nem is lehetett látni mint repcét...amerre a szem ellátott















Köszönöm a figyelmet! 

6 megjegyzés:

  1. Igen, éled a természet, napról napra zöldülnek a fák itt előttünk is és költésbe kezdtek a madarak és visszajött idén is az erdei pintyem, egy jó hete hallottam hogy itt ricsajozik az ablak előtt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készülődésben itt sincs hiány... , nem tudom megmondani mennyi rigó szorgoskodik... és a többi madár is gyűjtőget, olyan hangos az udvar, hogy a fejed is belefájdul...sajnos egyik rigó nagyon kis vacak fészket készített, mutattam is, még a tojás ki esett a földre... de a többi tojással mi lett nem tudni... de a rigó se ül a fészken...Majd lesz bejegyzés róla ...is...

      Törlés
  2. Természet, teszi a dolgát........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez igaz, csak a lakásból az ember nem gondolja , nem látja mi történik kint a határba...

      Törlés
  3. Utólag is Kellemes Ünnepeket kívánok.:-) Kedvenc évszakom a tavasz, és nagyon nehéz megálljt parancsolni magamnak, hiszen alig vártam, hogy végre lejöjjön ez az idő. Nem tudok betelni vele. Én is mindent lefényképezek amikor lehetőségem van rá .:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm..Tavasszal olyan sok volt mindig a dolgom, hogy észre sem vettem, hogy feléledt a természet... most meg, mert nem lehet jönni-menni...Mindig azt gondoltam, hogyha nekem minden tetszik amit fotózok, az majd másnak is... Sokan észre sem vesznek apróbb szépségeket sem...

      Törlés